Skip to main content
Slechte ervaring met hulp in Proximus shop Ninove.

Vragen omtrent de nieuwe decorder werd door "Femke" behandeld: je hebt getekend voor ontvangst, dus je hebt decorder aanvaard.



Is dit klantvriendelijk?
Beste,



het spijt me dat dit zo gelopen is.

Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kunnen we dit bekijken en verder afhandelen.



Groeten,



Tina

Ook slechte ervaring gehad met de Proximus Shop Ninove.

Mijn oude decoder binnengebracht, bediende neemt hem in ontvangst, noteert iets in het systeem en zegt dat alles ok is. Hij weigert mij wel bevestiging van binnenbrengen te geven wegens ‘niet nodig’.

Nadien krijg ik om de paar weken een brief met rappel om die decoder terug te brengen, telkens de 0800 22800 bellen, 20 min aan de lijn voor je iemand te pakken krijgt, telkens horen dat het ok is en nu na 4 maand zegt men me op de helpdesk dat de shop in ninove eigenlijk documenten moet uploaden want anders moet ik toch betalen. En nu moet ik zelf nog eens in ninove gaan zeggen wat ze moeten doen opdat hun collega’s van een andere dienst op de hoogte zouden zijn? 

Weten ze bij Proximus eigenlijk al dat we in 2020 zijn? Een communicatie bedrijf dat onderlinge communicatie binnen het bedrijf niet beter kan organiseren?


Dag @JeeBee ik zie in je dossier dat dit toestel terug in onze ‘stock’ staat sinds 23/05/2020, dus dit is ondertussen in orde. Groetjes, Heidi


Reageer