Vraag

probleem met aankoop

  • 26 July 2023
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Tayfun

 

Geachte,

 

Ik heb 3 keer een telefoon gesprek gehad met de Proximus dienst en geen van een heeft me verder kunnen helpen en ook nog gelogen over mijn situatie voor zo snel mogelijk af te leggen.

Ik heb ook gechat met de dienst maar daar hebben ze mij weer niet verder geholpen.

 

Mijn probleem is dat ik 2 gsm's heb besteld op 6 juli waarvan ik één heb ontvangen dinsdag op 11 juli, namelijk iPhone 14 plus.

 

Nu is mijn vraag normaal ging ik mijn bijde bestellingen dinsdag 11 juli krijgen maar waarom heb ik Xiaomi 13 niet ontvangen en waarom kunnen jullie mij niet verder helpen als ik bel?

 

Aan telefoon zeggen ze dat het onderweg was maar als ik vroeg waarom heb ik dan geen mail ontvangen kwam het uit dat er een probleem was met het bestelling van Xiaomi 13.

Jullie hebben je werk niet fatsoenlijk gedaan en daardoor moet ik er achterlopen en dan nog geen fatsoenlijk antwoord krijgen.

 

Ik heb eenmalig betaling uitgevoerd en is van mijn rekening afgehaald.

 

Waarom maak ik dit probleem mee?

 

Ik ben nu op vakantie.

 

Ik wil dit bestelling R4WEBSHOP019359316 annuleren en mijn geld terug gestorten aub.

 

Ik heb betaling bewijs als foto en bevestiging.

 

Ik wil mijn geld terug aub.

 

Zo spoedig mogelijk antwoord aub

 

Mvg

 

Tayfun Izler


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Tayfunizler 

Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd uit dit openbare bericht

Je foto’s bewijs bestelling en betaalbewijs zijn geknipt en geplakt in dossier 52909840

Onze collega gaat alles nakijken en zal je hierover contacteren.

Excuses voor het ongemak.

Groeten

Tina

Reageer