Vraag

pre-order iphone 15 pink 128gb

  • 4 October 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Beste,

 

kan iemand eens nakijken hoever het staat met mijn bestelling. Ik heb op 19 september de iphone 15 gepreorderd. Verder al 100 verschillende verhalen gehoord van proximusmedewerkers. Maar nog steeds weet ik niet hoever het met mijn order staat en of alles wel degelijk inorde is. 


4 reacties

Reputatie 4
Badge

ze hebben de roze denk ik nog niet in stock… Zie het niet op hun website. Hopelijk krijgen we meer info!

Beste,

 

kan iemand eens nakijken hoever het staat met mijn bestelling. Ik heb op 19 september de iphone 15 gepreorderd. Verder al 100 verschillende verhalen gehoord van proximusmedewerkers. Maar nog steeds weet ik niet hoever het met mijn order staat en of alles wel degelijk inorde is. 

Hebt u de plus of de gewone?

Ik heb de gewone. Nee klopt ik zie ook geen beweging. Maar in sommige winkels is hij gewoon nog te koop. Dus denk niet dat dit een type is dat zo is uitverkocht dan? :)

Reputatie 4
Badge

@Nancy1974 

Kan wel dat Proximus ze gewoon niet in voorraad heeft, winkel en online is altijd anders… En misschien (zoals hier geval is/was) tonen ze het gewoon maar hebben ze het ook niet op voorraad? Hopelijk komen ze snel in voorraad terug zodat we onze pre-orders ontvangen!

Reageer