pixel 8 pro , d

  • 12 October 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Hey 👋 

 

Heb 6 oktober een pixel 8 pro op pre-order besteld , nu die zou normaal gesproken vandaag moeten toe komen . Heeft hij dus nie zou normaal geleverd moeten worden tussen 8:00 - 17 h via bpost , nu ik bel naar Proximus met de vraag waar hij zou zitten ik krijg te horen dat hij nog vandaag komt en ik geduld moet hebben . Ik chat met Proximus in de hoop iemand anders aan de lijn kan hebben om meer antwoorden te krijgen en eventueel een track en Trace nr , zeg die persoon tegen mij  dit kan vandaag niet verstuurd zijn want dit toestel is niet op voorraad ?? Ik vraag voor een bevestiging mail met eventueel Info wanneer hij dan komt niets meer , ik bel terug met Proximus krijg een heel ander verhaal dat hij morgen zal geleverd worden ik vraag heeft u een track en trace nummer toevallig , zal ik aanvragen maar dit duurt 48 h ?? Nu ben ik in de war ??? 


3 reacties

@Paeptj 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Paeptj Uw pakket gaat maandag 16/10/2023 uit het magazijn in Courcelles vertrekken en de levering door Bpost is 17/10/2023.Excuses alvast voor het ongemak en de verwarring.Groetjes,Joel

Oke , super dank u voor uw reactie ! 

Reageer