Beste,
Op 3 november bestelde ik telefonisch via de commerciële dienst van Proximus een promotiepakket met twee mobiele nummers, een extra datakaartje voor de tablet, een vaste lijn en internet met de easyswitch procedure. We stappen over van bij Orange. Na contact met de klantendienst bleek dat de datasimkaart toch niet inbegrepen was maar dat hiervoor een extra abonnement moest worden afgesloten, maar dit kon niet meer aan de bestelling worden toegevoegd. Het internet zou geinstalleerd worden op 8 december, deze afspraak werd zonder uitleg van jullie verzet naar 16 december. De nummeroverdracht mislukte meermaals en de bestelling werd buiten mijn weten om geannulleerd. Ik kreeg een nieuwe bestelling te bevestigen, nog steeds zonder de datasim. De procedure verloopt nu niet meer via easyswitch maar met het internet door mijzelf op te zeggen. Hierbij werd ik verplicht een nieuwe afspraak voor internetinstallatie in te boeken terwijl de oude nog steeds in mijn klantenzone staat. Ik bel naar de klantendienst om de installatie toch op 16 december te laten doorgaan. Men belooft mij dit in orde te brengen. Vandaag krijg ik echter zonder enige uitleg te horen dat het toch pas op 3 januari zal zijn en dat de nummers ook pas op 3 januari zullen overgaan. Ik twijfel er al aan of het dan wel gaat lukken, want heb hier geen reden toe om dit nog te geloven. Ondertussen zitten we met ons bedrijf hier met een slecht werkende GSM-verbinding én een haperende WIFI wat bijzonder lastig en frustrerend is. De GSM-verbinding lijkt nog een pak verslechterd sinds ik de overstapprocedure ben begonnen. Willen jullie dit zo snel mogelijk oplossen AUB?!!!!