Skip to main content

Besteld op 8 augustus, nog niks ontvangen, geen tracking, geen bpost bevestiging. Enkel de bevestiging van Proximus en van de factuur die bij de bestelling betaald is.

Heb via de chat al de klantendienst gespoken en die beweren dat deze al op het postkantoor zou moeten zijn… wel moeilijk om iets af te halen zonder het barcodenummer m.a.w geen pakket te vinden dus…. 2 dagen levering zijn er ondertussen al 10 geworden zonder succes.

@Fineszse 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlugger verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit nog wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Gedaan, de profiel aanpassingen

@Fineszse  Dag, ik heb een IT ticket IM12587466 aangemaakt voor je order. Dit order is niet goed doorgekomen. Men laat je iets weten. Onze excuses alvast.

Ik blijf hier vant kastje naar de muur gestuurd naar te worden, via de chat ofwel slechte informatie of ellendig lang wachten op response, doorgestuurd worden enz. Telefonisch bereik ik niet eens een gesprek, wordt er constant af gegooid… kan de bestelling niet geannuleerd worden en herstarten, neemt waarschijnlijk minder dan 11 dagen tijd in beslag.

Nu zou ik moeten opnieuw bevestigen via een mail… die ook maar onderweg blijft….

@Fineszse  Best je IT ticket afwachten.

Groot probleem precies…. 🙄

@Fineszse  Best je IT ticket afwachten.

Ik wacht,,,,,blijkbaar het enige wat ik moet doen…...

@Fineszse  Ik heb vandaag je Ticket nog geescaleerd daar er geen beweging meer was.

@Fineszse Toestel staat met levering op 27/8. Groetjes