Beantwoord

Opzeg van alle contracten met Proximus 15/09/2023

  • 15 September 2023
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

 

Vandaag hadden wij een technische interventie gevraagd met betrekking tot een probleem met het fiber-signaal die te zwak is - aansluiting patchkast.

Deze afspraak had ik maandag 11 september 2023 geboekt, natuurlijk was men ons vergeten …

dan maar deze morgen een uurtje op de chat gehangen en de zaak was opgelost.

 

Er kwamen 2 keurige allochtone jonge heerschappen binnen , waarop de ene reeds stokte bij het binnenkomen, en herkende dat het geen proximus materiaal betrof …  (laat mij toe te zeggen van top kwaliteit)

Hij herkende wel het probleem (signaal van Proximus), echter vanaf de patchkast was het een NJET en hoorde ik ook een NJET van zijn chef aan de telefoon: (ik stond er namelijk bij)

Hij wist dus wat het probleem was en kon het oplossen , maar helaas …

 

Hij zij dus ook dat als wij alles hadden aangekocht bij proximus het probleem opgelost was , dit hoorde ik ook aan de telefoon van zijn chef. (dus de fiber-patchkast , routers , converters , de server … en nog te veel om op te noemen ...)

 

Als klant betaal je hiervoor dan +140 € per maand.

 

We weten allemaal dat Proximus bij regelmaat onzin verkoop maar dit slaat gewoon alles .

We helpen je direct maar eerst voor een paar duizenden euro’s materiaal kopen van het merk Proximus , trouwens het merk Proximus bestaat helemaal niet … 

 

We hebben dan ook in alle unanimiteit besloten per direct alles op te zeggen wat proximus betreft. (alvast reeds voor 2 huizen)

Als klant zijn wij hierin duidelijk opgelicht en dit pikken wij niet !

 

Ad perpetuam rei memoriam “ Proximus “ …. +

icon

Beste antwoord door Luc.M 18 September 2023, 11:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@JAN M.  Er is een order lopende hiervoor.

Reageer