Beantwoord

Online smartphone bestellen


Ik probeer als proximusklant een smartphone te bestellen zonder mijn huidig nummer te veranderen.
Als ik mijn huidig abonnement ingeef kan ik echter niet kiezen voot proximus als provider. Hierdoor kan ik de bestelling niet afronden.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door AkiW 22 March 2018, 13:56

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

welke nieuwe promo smartphone wenst u online te bestellen? Ik kijk dit na

Groeten, Aw
De huawei p smart
Reputatie 6
Badge +3
Mag ik ook het proximus gsm nr waarvoor je de Huawei P Smart wenst te bestellen? Ik kijk dit verder na. Groeten, Aw
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan ik mijn nr niet privé doorgeven?
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 2
Pas AUB de online bestelling via webshop aan voor de bestaande abonnementen, jullie zitten duidelijk met een probleem!
Reputatie 2
Spoedig is bij Proximus ruim een week of meer. Spoedig bij mij is binnen de 24 uur. Hierin verschillen we blijkbaar enorm.

Nuja, sowieso TE LAAT.

Vandaag namelijk alles opgezegd (meer dan 100e factuurbedrag per maand) en overgestapt naar ORANGE. Daar binnen de 20 minuten buiten gewandeld met een nieuwe S9 en een beter deal. Betaal ruim 20 euro per maand minder dan bij proximus. Alsook, bijna evenveel korting op de aankoop gsm.

Ik raad iedereen aan de stap te zetten.

Aw en je collega's, leer hieruit! Je kan iets rekken, maar dit tart elke verbeelding van krantenbeleid. Jullie hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeel werk voor de boeg!

Bye
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jackie,
Spijtig te horen dat we niet aan je verwachtingen tegemoet hebben kunnen komen.
Wij blijven natuurlijk steeds bereikbaar moest je van gedacht veranderen.
Mvg. Wilfried
Ik zou graag de link van de afronding van mijn bestelling ontvangen via mijn mail, maar die is nog steeds niet doorgestuurd naar mij.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Shalom,
Op de datum van de aanvraag (15/7) werd je bestelling per mail bevestigd. Heb je gekeken als de mail in de spam is terecht gekomen?
Groetjes,
Antonella

Ik heb begrepen dat de Proximuswinkels gesloten zijn. Als ik nu een smartphone aankoop via jullie webshop, wordt deze dan bij mij thuis of bij een afhaalpunt geleverd ?
Indien ja, kan ik dan gewoon de SIM-kaart van mijn oude smartphone in de nieuwe plaatsen ?

als je nieuw toestel het zelfde simkaart formaat heeft kun je die direct in de nieuwe smatphone plaatsen .

Er zijn drie formaten:
•standaard-sim (groot formaat)
•micro-sim (kleiner formaat)
•nano-sim (kleinste formaat)
Elke kaart bevat deze drie formaten (uitdrukbaar).

Ok, dank voor de tip.

Reageer