Skip to main content

In de mail voor het terugsturen van mijn toestellen is het serienummer niet hetzelfde als de toestellen die ik hier heb.

Kan ik de toestellen zo terugsturen of moet in de mail zeker de juiste numers staan? 

Het gaat om wifi booster, modem en digi box... 

@Biestig 
Voor alle zekerheid zou ik het antwoord afwachten van een PX medewerker, als ze morgen hier de draad terug opnemen. Om dit verder te kunnen onderzoeken en je meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bv in uw geval kun je al o.a.de serienummers opgeven van de toestellen die jij in je bezit hebt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Biestig  Dit kan geen kwaad.  Best dat je het kasticket van Bpost goed bewaard. In je order staat enkel een modem en een booster wat terug moet. De v5 mag naar het recyclage park.


Ok, bedankt!