Op 1 april 2023 begon ons Flex-abonnement, 6 maanden gratis via bouwpromotor. Begin augustus een medewerker aan de lijn, waren we tevreden? Jazeker, we wilden alles houden behalve de vaste lijn. Maar dan begon het …
- 16 augustus : ineens een e-mail dat alles werd opgezegd met de vraag de tvbox terug te sturen => grove fout van de medewerkster dus
- 17 augustus : contact met klantenservice, meteen geholpen en televisie opnieuw aangevraagd (hersteld)
- 19 augustus : nog niet in orde dus opnieuw contact, ging binnen de 4u hersteld zijn
- 19 augustus namiddag : e-mail dat alles werd opgezegd en weer de vraag alles terug te sturen ?!
- Vreselijke persoon bij de klantendienst : Ja mevrouw, dat is vervelend, maar bel maandag eens terug.
Is dit de service die jullie mensen aanbieden die 6 maanden gratis kregen? Want zo duw je ze gewoon naar een andere operator. Uiteraard bel ik maandag terug (ik zal niet anders kunnen als ik televisie wil kijken!), maar dit kan absoluut niet!
Welke oplossing stellen jullie voor?