Beantwoord

omschakeling abbo

  • 22 July 2021
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Ik ben klant en heb een week geleden mijn minimus pack omgezet naar een flex met behulp van een medewerker van proximus via het 0800 nummer deze vertelde mij dat ik een andere decoder zou ontvangen omdat deze nieuwe decoder het mogelijk maakt 4k te ontvangen die in dat pack zit.

Weet iemand soms hoelang het duurt voor je die ontvangt  of moet je die ergens gaan halen of hoe dat verder gaat .

icon

Beste antwoord door AntonellaD 26 July 2021, 15:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De reactie van een Proximus medewerker op dit publieke forum afwachten (ik vermoed pas vanaf morgen) zodat deze de status ervan kunnen controleren 

Een nieuw toestel (of ter vervanging) wordt geleverd via Bpost

In principe kunt u uw bestellingen opvolgen via uw MyProximus account (opvolging)

 

Hoe inloggen op MyProximus? | Proximus

 

 

Ik ben klant en heb een week geleden mijn minimus pack omgezet naar een flex met behulp van een medewerker van proximus via het 0800 nummer deze vertelde mij dat ik een andere decoder zou ontvangen omdat deze nieuwe decoder het mogelijk maakt 4k te ontvangen die in dat pack zit.

Weet iemand soms hoelang het duurt voor je die ontvangt  of moet je die ergens gaan halen of hoe dat verder gaat .

Als een proximus forummedewerker hier de draad opneemt zullen zij u wel verder inlichten hoe en wanneer de decoder zal opgestuurd worden (normaal gezien via Bpost) en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Bedankt voor jullie reactie 

in de opvolging staat : geen afspraak, geen bestelling, geen aanvraag

ik zal nog even wachten of er iemand mij gaat contacteren .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @street onze dienst doet het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@street  De nieuwe decoder wordt woensdag geleverd. Je krijgt een bevestigingsmail met een Bpost-label in bijlage om de oude decoder gratis in te leveren. Groetjes, Antonella

Hallo AntonellaD

hartelijk bedankt om dit zo vlug af te handelen had ik eerlijk gezegd niet verwacht

top service van Proximus (  mag ook eens gezegd worden) .

Prettige dag nog verder.

Reageer