Vraag

Nieuwe tv box

  • 24 September 2022
  • 10 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Begin augustus zou Proximus een nieuwe TV box opsturen , we zijn eind september en nog niks gezien , was dit een nepmail die ik ontvangen heb ? graag bevestiging , met dank walter 


10 reacties

ter info: Proximus forummedewerkers ⌘ (moderators) komen pas maandag terug langs op het forum.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

Reputatie 7
Badge +3

@walter_065  De mail was geen spam( ik zie hem hier ook zitten) Ik zal je een nieuw toestel opsturen. :-)

Reputatie 7
Badge +3

@walter_065  Ja zoals @Martin al liet weten. Best wat meer gegevens zodat we je kunnen vinden  :-) Groetjes

Reputatie 1
Badge

 

klnr 60xxxxx96

Aansluitnr 03 8xxxxx7

Gsm 047xxxxx83

@walter_065 privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, om misbruik te voorkomen aangezien iedereen dit kan lezen op een openbaar forum

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

Reputatie 7
Badge +3

@walter_065  Ik zie wel de brief maar geen order hiervoor. Is het de bedoeling dat ik je er eentje opstuur?

Reputatie 1
Badge

Ik had een mail   van proximus gekregen dat ik nog een oude tv box had en proximus mij een nieuwe zou opsturen met Bpost ? Ik ga er dus van uit dat het een nep mail was,al kloppen al mijn gegevens in die mail ?

 

Reputatie 1
Badge

Super ,service  bedankt   grtjs walter

Reputatie 7
Badge +3

@walter_065 . Dit staat met levering op aanstaande woensdag. Groetjes Luc

Reputatie 1
Badge

Hartelijk dank ,

Reageer