Klantennr. Proximus : 29565522
Op 14/09 een nieuw contract afgesloten op plaatselijk Belfius-kantoor in het kader van de (tijdelijke) samenwerking Proximus/Belfius.
Dezelfde dag 3 mails ontvangen van Proximus waaronder ook de bevestiging voor installatie op 29 september 2022, tussen 09u00 en 13u00 (Ref. 236872559).
Heden zijn wij 11 oktober en hebben wij nog steeds niemand gezien of gehoord. Na meerdere contacten met de klantendienst, met vele beloftes (wij contacteren u vandaag nog terug, e.d.), is er, tot op heden, nog steeds geen reaktie.
Een beetje wachten is geen groot pobleem - Een beetje langer wachten, is ook nog geen probleem - Maar volledig genegeerd worden, vind ik wel een groot probleem.
Overzetten van de 2 GSM-nummers verliep daarentegen wel feilloos, waarvoor dank.
Hopelijk krijg ik via deze weg toch nog een reaktie.