Vraag

Nieuwe klant

  • 31 mei 2018
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

ben nieuwe klant en aanvraag gedaan voor aansluiting 17/4 en nog altijd geen aansluiting gehad voor mijn moeder die 78 jaar is en geen tv en tel heeft ook kan ze haar pesoonlijk alarm niet gebruiken bij de aanvraag hadden ze mij gebeld met de welke dat geen gebeuren 16mei ik regel de verhuis en kreeg geen bevestiging van uitvoering dus belde ik en was een probleem dat niet kon doorgaan iets met fiber dus wachten ondertussen om de 2dagen gebeld en ze ga u opbellen voor afspraak ondertussen nog niet gebeld,
hoelang duur het voor we een afspraak kunnen krijgen voor aansluiting

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Reine,
Kan je via deze link nog even het klantennummer doorgeven? Dan kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +3
Vermits we dus ondertussen reeds 1,5 maand verder zijn, best snel de competitie (teledistributie coax) indien mogelijk raadplegen en in zee gaan met het bedrijf dat het eerst aan redelijke voorwaarden kan leveren.
WELKOM BIJ PROXIMUS ...

Reageer