Vraag

Nieuwe aansluiting, technieker daagt niet op

  • 8 September 2023
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Hallo, ik ben de hele dag thuis gebleven vandaag en de technieker is nooit komen opdagen voor een nieuwe installatie terwijl we dringend internet nodig hebben om van thuis uit te werken. Ook kan ik geen nieuwe datum inboeken. Van een warme ontvangst gesproken. Dank om dit zo snel mogelijk op te lossen. Klantnummer: 3255****


3 reacties

@MarieF 

Omdat de PX forummedewerkers (moderatoren)  , als ze maandag hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Indien je dit wenst of nodig acht, kun je wel tijdens het weekend bellen naar support = 080022800 

Gegevens zijn aangevuld en opgeslagen. Ik heb, na 8 uren wachten op de technicus, deze namiddag al naar support gebeld om te vragen om de/een technicus te contacteren maar dat was blijkbaar niet mogelijk. "Blijven wachten want misschien heeft hij vertraging" was de hoopvolle boodschap. Dank alvast voor de dringende opvolging! 

Reputatie 7
Badge +3

@MarieF 

heb je ondertussen collega’s kunnen bereiken?

Momenteel zie ik install datum 14-9? ben je op de hoogte?

Excuses voor het ongemak.

Groeten

Tina

Reageer