Vraag

Nieuw moment aansluiting niet mogelijk

  • 8 December 2022
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Beste,

Ik heb een bestelling geplaatst voor 

  • Internet Maxi Fiber
  • Internet Box

Ik kreeg bericht dat technieker langs was gekomen voor fiber te leggen, maar moet de bel niet gehoord hebben die dag. Ik kreeg een link om nieuwe datum vast te leggen, echter de link naar de webpagina om een nieuwe datum vast te leggen stelt dat “Toen je je bestelling plaatste, hebben we je toestel voor 14 dagen gereserveerd. Deze periode is reeds voorbij en we kunnen de levering niet meer garanderen..” En stelt voor de klantenlijn te bellen, echter geen enkele optie van de klantenlijn houdt echt verband met het probleem dat zich hier stelt wanneer ik de opties beluisterde. Is het de bedoeling dat ik deze order compleet cancel en een nieuwe bestelling doe zodat het probleem van de garantie zich niet meer stelt? Maar ik heb het gevoel dat dat een nieuwe vector van problemen kan inhouden. 

met vriendelijke groeten.


4 reacties

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvakken kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BelB je bestelling staat nog in uitvoering, gelieve een nieuwe datum vast te leggen. Groetjes, Heidi

Beste Heidi,

Dat is juist het probleem, wanneer ik probeer de bestelling te finaliseren door op “finish your order” te klikken:

 

krijg ik dit (heb customer id en order nummer even eruitgelaten gezien forum publiek is)

Het probleem is dat ik geen nieuwe datum kan vastleggen al zou ik dat natuurlijk graag willen doen.

Reputatie 7
Badge +3

@BelB 

Beste,

excuses voor het late antwoord

ik zie dat je order nog niet is uitgevoerd?

Heeft er al iemand je gecontacteerd ivm datum?

indien niet, maak ik een ticket voor dispatch… Hou je ons op de hoogte?

groeten

Tina

Reageer