Vraag

Maximum levertijd pre order Iphone 14

  • 20 September 2022
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Op 09/09 heb ik meerdere malen een pre-order proberen te plaatsen voor de IPhone 14 Pro. Omwille van een technisch probleem wilde dit maar niet lukken. Later die dag ben ik naar een Proximus shop zelf gegaan om het probleem aan te kaarten. Men heeft het daar voor mij proberen te doen, maar ook bij hen wilde het maar niet lukken. Er werd een case aangemaakt om het na te kijken en op te lossen. Men zou verder contact opnemen met mij. Elke dag opnieuw heb ik geprobeerd om een bestelling te plaatsen en op 15/09 lukte het plots wel. Ik kon de leverdatum kiezen en koos voor 20/09. In de Proximus shop verzekerde men mij dat als ik tijdens de pre-order tijd een bestelling zou plaatsen ik zeker mijn IPhone zou ontvangen tegen uiterlijk 7/10. Ik heb nog gevraagd achter mogelijke problemen met de stock, maar dit zou absoluut geen probleem zijn. Ik vertrek op 7/10 voor enige tijd op vakantie. De conditie van de batterij van mijn huidige IPhone is niet goed meer, waardoor ik genoodzaakt was om nog voor mijn vertrek een nieuwe telefoon te kopen. Vandaar was het voor mij van groot belang dat de IPhone voor 7/10 geleverd zou worden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren een mail waarin te lezen is dat het model uit voorraad is. Ik lees dan ook dat het versturen van de iPhones afhankelijk is van wanneer Apple opnieuw zal aanleveren. Zouden jullie zo transparant willen zijn om mij mee te delen of ik deze nog kan verwachten voor 7/10? Als ik dit had geweten had ik elders gekocht, maar ter goeder trouw ging ik uit van wat Proximus mij heeft meegedeeld. 


1 reactie

@tina.b 

Reageer