Na jaren trouw onze 4 Easy abonnementen betaald te hebben - blijkbaar nergens recht op. De enige oplossing was een Mobilus S (zoals de kinderen) te nemen. Zo gezegd zo gedaan. En laten we dan alles dan maar in 1 contract steken dan krijgen we 3GB en alle voordelen van Tuttimus/Familus.
Dan rest alleen nog wachten op de activatie.
Maar die komt er niet - ook niet na een telefoon naar de klantendienst (er was immers ook een verkeerd TV pakket geactiveerd ipv. Netflix). Die TV bundel staat intussen ook al op de factuur.
Ook de 2 gsm's van de kinderen waren blijkbaar niet correct in het pakket ingevoerd.
TV decoders kunnen plots geen opnames meer afspelen en foutcode dat er onvoldoende bandbreedte is voor HD op de decoders. (Opgelost intussen via technische dienst)
Intussen 2 keer naar de Proximus boetiek geweest waar men alleen kan beamen dat de bestelling lopende is 😞 en dat ik alles ook kan opvolgen in de app Myproximus. Wel supervriendelijke mensen in de shops die echt moeite deden om de klant tevreden te stellen.
Na een volle week kunnen we nog steeds niet op data (3 of 4G), weet ik niet als ik nu al mijn abo via Netflix kan (laten) overzetten, als de verkeerde TV bundel gecrediteerd zal worden, ... terwijl er op de bestelbonnen staat - levering van diensten max. 5 dagen wachttijd.
Zucht !
Klant ID 503905295
Beste antwoord door FreyaVR
Bekijk origineel