Beantwoord

Levering van nieuwe B-box is zoek

  • 9 September 2022
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Ik schrijf dit bericht in naam van mijn moeder, vanwege haar leeftijd niet in staat om dit op te lossen.

Vorige week zaterdag 3 september, maken wij via de klantendienst melding van een haperende B-box. Het toestel wordt online uitgemeten en defect verklaard, er wordt een nieuwe besteld door Proximus medewerker. Na herhaaldelijk resetten is er 30 seconden beeld en internet en dan niets meer, dit terzijde.

Een paar dagen later, brief van Proximus dat toestel werd geleverd, de track&trace link op website van Bpost vermeldt echter het tegendeel, met als commentaar bij de track&trace activiteit :

Levering afgebroken door onvoorziene omstandigheden ??

Wij worden hier van het kastje naar de muur gestuurd tussen Proximus en Bpost, want probleem 2 :

Proximus medewerker klantendienst kan geen nieuwe order ingeven, omdat de vorige zogezegd geleverd is?

Op mijn vraag of er geen nieuw toestel in Proximus winkel kon afgehaald worden, was het antwoord : ‘Neen’

Je moet aan een gepensioneerde eens proberen uit te leggen, waarom dit allemaal zo lang duurt…

 

Case nummer en identificatie van mijn moeder in Ticket Privé

 

Vriendelijke groeten, Eddy

 

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 12 September 2022, 13:41

Bekijk origineel

6 reacties

Ter info: ‘t zal pas voor maandag zijn als er hier iemand langs komt die van Proximus zelf is.

Reputatie 7
Badge +3

@Eddy_0108  Dag Eddy, ik zal een nieuw toestel laten toesturen. Het oude toestel kan u best terugsturen vanzodra het nieuwe in gebruik is. Groetjes Luc

Beste @Luc.M ,

Bedankt voor je antwoord en om voice mail in te spreken, indien mogelijk per email of privé bericht graag een track&trace link van Bpost van deze nieuwe order, wanneer deze beschikbaar is, want voor de vorige order, heb ik ook meermaals de klantendienst moeten contacteren om deze te bekomen.

Vriendelijke groeten, Eddy

Reputatie 7
Badge +3

@Eddy_0108  Ik veronderstel dat dit in orde is?

Beste @Luc.M 

De door Bpost verloren B-box werd toch geleverd vandaag, Moeder was niet thuis...deze ligt momenteel klaar om af te halen in postkantoor, wat doen we daarmee? Laten liggen of toch afhalen en terugzenden?

 

Vriendelijke groeten, Eddy

Ter info: Die wordt automatisch door Bpost teruggestuurd naar Proximus als je die niet gaat afhalen.

Reageer