Skip to main content

Beste,

 

Ik heb een bestelling geplaatst met de nieuwe actie en de TV van 249eur met apple TV twv 69eur er bij genomen. (Orderreferentie nummer: SHE-R000000110000RO2VB-1)

 

Levering van de televisie was gepland op 18/11/23 maar tot op heden nog niets gezien, als ik online met een medewerker praat van Proximus op hun facebook pagina, krijg ik steeds het zelfde antwoord dat alles normaal lijkt te verlopen en dat het al geleverd zou moeten zijn.
Volgens mij is iets mislopen in het magazijn en wil ik hier graag asap een oplossing voor, woensdag komen ze voor de installatie en zou graag mijn nieuwe televisie willen gebruiken. 
Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word zodat ze niks moeten verzenden… 

 

Met vriendelijke groeten,

Yannick Wante

dat ken ik... ik heb 250 euro betaald voor hun actie met iPhone 15... ik wacht al van 12 november, en niemand die daar deftig weet wat er aan de hand is. opgelicht... dat denk ik


Bij mij zouden ze de TV  (actie bij Flex-pack) maandag 13 november leveren.  Maandagmorgen 13 november krijg ik een mail, dat de TV niet bij de pakjesdienst (dynalogic) was geleverd en zodoende deze ook niet konden leveren.  Ik heb dan direct contact gemaakt met de  klantendienst en daar hebben ze dan een case aangemaakt.  Nu is Bpost (volgens klantendienst proximus) dit aan het onderzoeken.  Dit kan tot 10 werkdagen duren.  Geduld is een schone deugd


Dag @YannickW dossier 53564875 is hiervoor in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi


Dag @kimberley1989 voor jou is dossier 53574081 in behandeling. De bevoegde dienst volgt verder op. Groetjes, Heidi


Reageer