Beantwoord

levering samsung S22

  • 24 February 2022
  • 34 reacties
  • 1393 Bekeken

Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.

In track sta dat deze wel in voorraad is.

icon

Beste antwoord door Andy_043 24 February 2022, 11:53

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 3

Hallo Martin

Denk ook dat de miserie hoofdzakelijk door Samsung zelf komt; ik neem het zekere voor het onzekere en zie dan wel wanneer leveringen vlotter kunnen verlopen, weliswaar na de preorder-periode. Hopelijk vlot de teruggave goed.

Reputatie 7
Badge +3

@Rino.k  Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

Reputatie 2

Iedere dag hier hetzelfde mailtje dat ze geen op voorraad hebben . Mijn bestelling is al een maand geleden geplaatst. 

 

Vrienden van mij  hebben nadien hun bestelling geplaatst en reeds ontvangen. Wie houden ze dan voor de gek:rage:

 

 

 

 

 

 

@Rino.k  Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

@AnteonellaD

Waarom krijg ik dan te horen van de helpdesk Samsung dat alle toestellen geleverd NA 10 maart niet meer in aanmerking komen voor de promoties. Zelfs als je als bewijs een pre-order hebt.

De datum van factuur en levering zou bepalend zijn, niet de datum van pre-order.

en wat als het nog niet is geleverd na 18 april? 

 

Graag duidelijke garanties dat de promotie geldig blijft voor al diegene die voor 10 maart besteld hebben

 

UPDATE: de volgende levering vindt pas plaats op 14 april, volgens Samsung Helpdesk. 

 

S22 ultra besteld op 14/02 mijn note 10 plus verkocht op 24 /02 omdat ultra ging geleverd worden op 25 /02

Nu reeds 8 maart nog steeds niet ontvangen vind dit toch wel erg dat ik hier nu moet  werken met een gsm van 10 jaar oud en dan horen dat mensen die achter mij besteld hebben wel al ontvangen hebben !!!!! 

Iedere dag hier hetzelfde mailtje dat ze geen op voorraad hebben . Mijn bestelling is al een maand geleden geplaatst. 

 

Vrienden van mij  hebben nadien hun bestelling geplaatst en reeds ontvangen. Wie houden ze dan voor de gek:rage:

 

 

 

 

 

 

Is niet normaal

Hier hetzelfde op de 23e S22 Ultra gepreorderd. Nog steeds na 2 weken geen telefoon. Meerder malen contact gehad met de klantenservice. Komt ook geen zinnig antwoord uit. Gisteren was de Ultra in zwart wel gewoon te bestellen. Toch vreemd dat dat wel kan en veel nog geen telefoon hebben gezien! Echt een schande! Proximus moet eens een echte leverdatum zeggen als telkens die e-mail. Wel betalen maar niks leveren. Snap dat het ook te maken heeft met Samsung maar dan niet op de site zeggen is leverbaar de zwarte! Schandalig!

Reputatie 2
Badge

Ik leef met jullie mee, ondertussen heb ik de mijne sinds maandag. 
Ondertussen zijn er andere mensen die gisteren ook bevestiging kregen , het gaat met mondjesmaat vooruit, proximus moet ook wachten op de leveringen natuurlijk maar hun fout is dat ze veel te veel pre orders toelaten, word tijd dat ze dat eens op punt zetten volgend jaar. 

De medewerkers weten niet meer dan jullie ze, hou gewoon je track en trace vooral in de gaten.

Gewoon een tip die ik maar effe snel nog mee geef ivm de earbuds; die kan je tot 18 april registreren op deze site; (mits je je toestel hebt ontvangen).

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WUEQVZ94QEQCA&fbclid=IwAR18dlB6zCPOrDQX1Iw-gv4EZ0uSXLMZ3sHj7uv9zJ4-IBtIvXQuVQISJlM

Ik leef met jullie mee, ondertussen heb ik de mijne sinds maandag. 
Ondertussen zijn er andere mensen die gisteren ook bevestiging kregen , het gaat met mondjesmaat vooruit, proximus moet ook wachten op de leveringen natuurlijk maar hun fout is dat ze veel te veel pre orders toelaten, word tijd dat ze dat eens op punt zetten volgend jaar. 

De medewerkers weten niet meer dan jullie ze, hou gewoon je track en trace vooral in de gaten.

Gewoon een tip die ik maar effe snel nog mee geef ivm de earbuds; die kan je tot 18 april registreren op deze site; (mits je je toestel hebt ontvangen).

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WUEQVZ94QEQCA&fbclid=IwAR18dlB6zCPOrDQX1Iw-gv4EZ0uSXLMZ3sHj7uv9zJ4-IBtIvXQuVQISJlM

Gelukkig! Ik zie op mijn track en trace wel uw appratuur is op voorraad uw pakket zal worden klaargemaakt en dat is groen. Alleen uw pakket wordt klaargemaakt is bruin. Had u dit ook?

Reageer