Skip to main content

Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.

In track sta dat deze wel in voorraad is.

FYI: mss heb je het zelfde voor als hier https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/s22-ultra-55634


Id,thx


Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.

In track sta dat deze wel in voorraad is.

Ze zitten hier in hunne winterslaap. 
Degoutant is het. 
Politici moeten daar eens perk en paal aanstellen aan zulke schandelijke praktijken. 
Ze moeten niet iets verkopen terwijl ze niet eens weten hoeveel toestellen ze gaan krijgen. 
 


Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.

In track sta dat deze wel in voorraad is.

Ze zitten hier in hunne winterslaap. 
Degoutant is het. 
Politici moeten daar eens perk en paal aanstellen aan zulke schandelijke praktijken. 
Ze moeten niet iets verkopen terwijl ze niet eens weten hoeveel toestellen ze gaan krijgen. 
 

Wel mijn abonnement dezelfde dag aangepast..zonder de gsm..ga mijn factuur goed in oog houden 


levering S22 

 

Het is weer hetzelfde liedje. Iedere keer als we iets bestellen kan het niet geleverd worden op dezelfde data. Maar wel al van de rekening gehaald. Daar zijn ze rap voor.

Toch even nadenken om na jaren toch maar te veranderen!!! Zeer ontevreden over hun service.


Id....en ze kunnen niet zeggen wanneer deze geleverd word🤔🤔waarom dan pre.orderd,zal bij andere providers ook wel zijn😡😡😡


Niet alleen bij providers ik heb jaren geleden ook maanden moeten wachten op de levering van mijn samsung smartphone en het was nochtans ook een goed gerenommeerde elektronica zaak enfin ik wil maar zeggen dat het blijkbaar overal kan voorvallen maar leuk is het niet….


Niet alleen bij providers ik heb jaren geleden ook maanden moeten wachten op de levering van mijn samsung smartphone en het was nochtans ook een goed gerenommeerde elektronica zaak enfin ik wil maar zeggen dat het blijkbaar overal kan voorvallen maar leuk is het niet….


Ze reageren hier zelfs niet eens omdat ze van schaamte in de grond kruipen vanwege hun schandelijke praktijken. Ze weten heel goed hoeveel toestellen ze ong gaan binnen krijgen + ze kregen de pre orders laag houden maar natuurlijk doen ze dat niet, ze willen vooral veel abokes scoren in de hoop dat zo weinig mogelijk mensen het niet gaan stop zetten nadien. 
Je moet niet de mensen iets laten bestellen en waar bij staat; in voorraad lol. 


@yolandab  @Andy_043  @linda_039 

Door het grote commerciële succes van de pre-order campagne voor de Samsung Galaxy S22-series, gaan we spijtig genoeg niet voldoende volumes hebben om op 25/02 aan iedereen te leveren.

Daardoor zullen sommige klanten spijtig genoeg wat geduld moeten uitoefenen voordat zij hun smartphone zullen ontvangen.

Voor het merendeel van de klanten zal de wachttijd ongeveer 1 week zijn, voor een minderheid echter kan het iets langer duren. De geïmpacteerde klanten werden van deze vertraging per e-mail reeds op de hoogte gebracht.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Antonella


Waarom staat er dan dat er voorraad is? Iedere keer hetzelfde als er iets besteld word.


Id..zelfs 2 mails gekregen,ben benieuwd wanneer.


Dat wil ik toch eens zien datte; binnen dikke week. Ben benieuwd. 
Het moet voor 18 april zijn want anders kunde naar de earbuds fluiten. 


Id..zelfs 2 mails gekregen,ben benieuwd wanneer.

Hier ook, nog mail gekregen.
Mocht ik een politieker zijn ik zou een wet steken dat zoiets niet kan, mensen blaaskes wijsmaken dat het toestel op voorraad is terwijl ze weten dat dat niet zo is.


Vaste klanten van proximus moeten waarschijnlijk weer de dupe zijn . Eerst nieuwe klanten scoren. Is iedere keer zo . Das voor ons de 3x dat wij dat onder vinden. Maar ze zijn wel vlug om het van je rekening te halen.


Beste proximus team

Op 22 februari samsung s22 besteld. Als afspraak moest het vandaag geleverd worden. Gisteren mail van gekregen dat de bestelling nog niet beschikbaar is om te sturen. Ik heb vandaag gebeld om mijn bestelling te annuleren en mijn toegewezen abonnement op te zeggen die gekoppeld is aan mijn gsm nummer en terug naar mijn voormalige abonnement te keren.

Ik moet 2/3 weken afwachten tot proximus mijn eenmalige betaling van s22 terug storten. Dan pas kan ik naar mijn voormalige abonnement terugkeren.

Waarom duurt een opzeg proces zo lang terwijl je een nieuw abonnement die dag kan aansluiten?

 

Bij het bellen van klantendienst vandaag probeerde ik mijn bestelling samsung s22 en aangekoppelde abonnement te annuleren, heeft de klantendienst zonder mijn toestemming een picx app  doorgestuurd. Ik ben niet geïnteresseerd in deze dienst. Deze mag ook geannuleerd worden. 

Na telefonisch gesprek met de klantendienst kreeg ik nogmaals een bericht dat de levertijd van mijn bestelling wat langer gaat duren. (Na 6 uur.) Is mijn bestelling niet geannuleerd?  

 

 

 

 


 heeft de klantendienst zonder mijn toestemming een picx app  doorgestuurd

Ter info: pickx is gewoon gratis inbegrepen bij een pack met TV abonnement.


Beste

Ik heb vernomen dat pickx 1 maand gratis is en nadien wel betalend.    .

Is mijn bestelling smartphone met nummer R000000110000LD5AR geannuleerd  of niet? Niet dat ik achteraf de bestelling via post gestuurd krijg. Want ik krijg steeds berichten dat mijn bestelling nog zal komen en ik wil dat niet. Ik wens dit te annuleren.    Vriendelijke groet


 Ik heb vernomen dat pickx 1 maand gratis is en nadien wel betalend

zoals ik al zei is dit afhankelijk van je pack ik heb bvb een pack TF+INT+TV en daar is pickx gratis inbegrepen.

TBI: De Proximus Pickx-app is trouwens helemaal gratis, voor al onze klanten met Flex, Epic Combo-, Tuttimus-, Familus-, Minimus-, of Bizz-pack en kan op max. 5 toestellen worden geïnstalleerd. cfr. → Proximus Pickx-app

Maar voor een verder antwoord op je  vraag,  dat moet ik overlaten aan een Proximus forummedewerker, zij komen maandag terug langs op het forum.


@Hilal deniz  Om de pre-order te annuleren heb ik dossier 50290204 in behandeling genomen. Ik doe hiervoor het nodige.

Voor de rest ontving je enkel een informatief mailtje in verband met de Pickx App. Deze app is gratis en reeds inbegrepen in jouw pack.

Groetjes,
Antonella


@Hilal deniz Het order is geannuleerd en het abonnement staat terug op Mobile Flex zoals voorheen. Mijn dossier 50290204 kan ik hierbij afsluiten.
Via dossier 50297058 heb ik wel aan de bevoegde dienst gevraagd om een creditering en terugbetaling te doen van € 149.
Groetjes,
Antonella


Ik heb 21/02 een galaxy s22 ge preorderd nu krijg ik 5 mails binnen waarin staat dat het toestel momenteel niet leverbaar is.

Heb al meerdere malen naar de klantendienst gebeld waar ze mij telkens zeggen dat ze geen zicht hebben waneer er voorraad gaat zijn! Triestig dat proximus leugens verkoopt op hun webshop een toestel verkopen terwijl er geen zijn en als je dan info vraagt over de verwachte lever datum kan niemand iets zeggen!

Mss toch maar overwegen om van provider te veranderen!!


zie antwoord → S22 Ultra | Proximus Forum


14/02/2022 heb ik de pre order geplaatst nog steeds geen kl*** gezien! Vandaag 500x gebeld wordt gewoon opgelegd als men met de feiten op de neus duwen.... het grappigste is een collega van mij bestelde exact dezelfde op 20/02/2022 en hij heeft hem wel al 🤔🤦‍♂️ 

Niemand weet er iets over te zeggen ze dan vraag ik me af wat voor samenwerking is er dan?! En alles is de fout van samsung en wat blijkt dat er vandaag een levering naar proximus is gebeurd 🤔 dus samsung kan dit wel zeggen en proximus niet... 🤔🤦‍♂️🤦‍♂️ zeer triestig dit!! En ben al jaren klant bij proximus en dan zo behandeld worden... dit zijn geen verkoop trukken meer he dit is misleiding! 

Zeer erg dat zo een grote speler zijn voeten aan communicatie en klant teveredenheid veegt... 


Mijn preorder net geannuleerd en teruggave centen gevraagd. We zien wel in de toekomst.


Mijn broer heeft er ene besteld in de Mediamarkt en ‘t is de zelfde miserie….


Reageer