Skip to main content

Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.

Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?

Vriendelijke groet

Gilles

Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.

Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?

Vriendelijke groet

Gilles

Welcome in the group.... ik heb op 18 september besteld en nog niet gekregen.... en als je de titanium desert hebt besteld, dan is nog erger


@Steve Garmyn 

info via privé bericht.

groeten

Tina


Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.

Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?

Vriendelijke groet

Gilles

Welcome in the group.... ik heb op 18 september besteld en nog niet gekregen.... en als je de titanium desert hebt besteld, dan is nog erger

Bij mij is het van 17 september , dus alles is enorm in retard. Bekijk het positief eh , tegen het einde van de maand zou het “normaal” moeten binnen zijn. 


Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.

Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?

Vriendelijke groet

Gilles

Welcome in the group.... ik heb op 18 september besteld en nog niet gekregen.... en als je de titanium desert hebt besteld, dan is nog erger

Bij mij is het van 17 september , dus alles is enorm in retard. Bekijk het positief eh , tegen het einde van de maand zou het “normaal” moeten binnen zijn. 

Bij mij is er niks positief.... ik heb een gsm nu dat ik moet 3 keer per dag opladen. En dat is zonder de toestel te gebruiken.... positief is dat ik heb al een hoesje voor mijn nieuwe toestel.... hoesje op 19 besteld en op 20 toegekomen...


@Dylan Remory @Cristian26 Ik begrijp volkomen jullie ongenoegen ivm de levering van de gsm-toestellen.Vanaf het ogenblik er leveringen toekomen van Apple worden deze toestellen onmiddellijk opgestuurd.De klanten krijgen dan ook automatisch een bericht van de levereringsdatum.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Ben nu nog steeds aan het wachten…

Wanneer komt dit in orde?

 

 


@Steve Garmyn 

Mijn collega Tina heeft u op 16 oktober een privébericht gestuurd waarin stond dat uw aanvraag was geannuleerd wegens het niet kunnen bewijzen van uw identiteit. Uw document was te laat toegekomen, waardoor het systeem uw aanvraag heeft geannuleerd. U werd verzocht contact op te nemen met de klantendienst om een nieuwe aanvraag te registreren of om uw toestel terug te betalen.Groetjes,Joel

 


Reageer