Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.
Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?
Vriendelijke groet
Gilles
Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.
Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?
Vriendelijke groet
Gilles
Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.
Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?
Vriendelijke groet
Gilles
Welcome in the group.... ik heb op 18 september besteld en nog niet gekregen.... en als je de titanium desert hebt besteld, dan is nog erger
info via privé bericht.
groeten
Tina
Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.
Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?
Vriendelijke groet
Gilles
Welcome in the group.... ik heb op 18 september besteld en nog niet gekregen.... en als je de titanium desert hebt besteld, dan is nog erger
Bij mij is het van 17 september , dus alles is enorm in retard. Bekijk het positief eh , tegen het einde van de maand zou het “normaal” moeten binnen zijn.
Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.
Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?
Vriendelijke groet
Gilles
Welcome in the group.... ik heb op 18 september besteld en nog niet gekregen.... en als je de titanium desert hebt besteld, dan is nog erger
Bij mij is het van 17 september , dus alles is enorm in retard. Bekijk het positief eh , tegen het einde van de maand zou het “normaal” moeten binnen zijn.
Bij mij is er niks positief.... ik heb een gsm nu dat ik moet 3 keer per dag opladen. En dat is zonder de toestel te gebruiken.... positief is dat ik heb al een hoesje voor mijn nieuwe toestel.... hoesje op 19 besteld en op 20 toegekomen...
Ben nu nog steeds aan het wachten…
Wanneer komt dit in orde?
Mijn collega Tina heeft u op 16 oktober een privébericht gestuurd waarin stond dat uw aanvraag was geannuleerd wegens het niet kunnen bewijzen van uw identiteit. Uw document was te laat toegekomen, waardoor het systeem uw aanvraag heeft geannuleerd. U werd verzocht contact op te nemen met de klantendienst om een nieuwe aanvraag te registreren of om uw toestel terug te betalen.Groetjes,Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.