Vraag

levering iphone 15 pro door b post home delivery

  • 11 October 2023
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Op 27 september bestelde ik een iPhone 15 pro en betaalde deze nog dezelfde dag.  Ik ontving vervolgens een bericht dat het toestel op voorraad was en dat een medewerker het zou inpakken en verzenden.  Heden op 10 oktober heb ik echter het toestel nog steeds niet mogen ontvangen en is de status nog identiek.  Ik heb reeds tot 2 x toe contact opgenomen met de klantendienst welke mij eerst stelde dat zij opdracht gegeven hadden aan Bpost home delivery om tot levering over te gaan , en dat het bij hun zou liggen gezien de melding dewelke ik ontving.  Tot 2 x toe beloofde men mij dit na te zien en mij terug te contacteren.  Ik blijf op heden echter zonder enig bericht.  En weet dus niet of het probleem nu hoe dan ook bij Proximus dan wel bij Bpost ligt.  Deze laatste zijn hoe dan ook niet bereikbaar indien je geen track of trace nummer hebt.  Ik heb reeds gemeld dat ik dit toestel bestelde als een verjaardagscadeau voor iemand welke zeer kortelings verjaart.  Ik zou graag zeer dringend een correct en eerlijk antwoord ontvangen waar het aldus in voorraad gemelde toestel zich thans bevindt en wanneer ik de effectieve levering ervan mag verwachten, en wat er dan al dan niet is fout gelopen in de gevoerde communicatie ?  Bij gebreke aan een concrete reactie, zeg ik mijn vertrouwen in zowel Bpost als Proximus op na een klantenrelatie van 25 jaar.  Hoe dan ook mijn geduld is meer dan op net als het inpakpapier bij Bpost !!!


2 reacties

Reputatie 4
Badge

@Phil1967 

Mensen wachten nog op hun pre-orders, waaronder ik voor de iPhone Pro. Ik denk dat het misschien wel even kan duren maar je weet nooit?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Phil1967 We hadden niet voorzien dat de leveringen door Apple niet tijdig binnen gingen zijn. We verwachten nieuwe leveringen, maar we kunnen geen exacte datums geven. De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben. Groetjes, Heidi

Reageer