Dag allen,
Ik ben sinds kort verhuisd, hierbij van operator overstap gemaakt van Telenet naar Scarlet. Begin deze maand is er installateur/technieker langsgekomen voor een telecom installatie, er is vastgesteld dat er laswerken moeten plaatsvinden aangezien het signaal van de kast in de straat niet binnen komt in huis.
Volgens de technieker moest ik niks doen en alles ging hij in orde brengen hiervoor. Uit ervaring leert men, dus toch maar telefoon genomen en klantendienst opgebeld van Scarlet. Er was dus niks voorzien van volgende stappen, dus situatie uitgelegd dat er een lasser ter plaatse moet komen alvorens. Dan heb ik naar Proximus klantendienst moeten bellen, hier krijg ik te horen we gaan u opbellen al 2 maal binnen de 3dagen. Nog steeds geen telefoon gekregen tot op heden.
Iemand suggesties of hulp voor deze situatie?
Momenteel zit ik op hotspot te surfen, niet ideaal en zeker niet als je voor je werk ook internet van doen hebt.
Alvast bedankt!