Vraag

lasser die niet komt opdagen

  • 8 February 2024
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Wij zitten al meer dan een week zonder internet en tv. Wij hebben 6 maand gratis gehad omwille wij verhuisd zijn nu in januari kregen we ons eerste factuur. Na deze factuur te betalen is alles uitgevallen. Bellen naar de klantendienst ens verwijzen ons door. Kregen zeer vage reactie aan de telefoon. Er zou een lasser moeten komen. Ze bellen u terug. Volgende dag niks van telefoon gekregen. Terug gebeld naar de klantendienst… zelfde uitleg ze gaan u zelf contacteren. Zo paar dagen verder kregen wij ineens bericht dat onze technische aanvraag is opgelost… terwijl er niks is opgelost en niemand te zien is. Naar de winkel zelf gestapt hebben ons gezegd dat ze maandag 5/2 gaan bellen om 9 uur. Ze hebben effectief gebeld… dat ze dinsdag 6/2 langs komen tussen 13 uur en 17 uur en ze een uur op voorhand gaan bellen om te weten of er iemand thuis is. Mijn vriend heeft een dag verlof genomen en heeft niemand gezien! Terug naar de winkel geweest en terug dezelfde uitleg ze zullen u bellen om 19 uur. 40 min aan de lijn voor niks want ze weten steeds niet wat er fout is gelopen. WIJ HEBBEN GEEN AFSPRAAK GEVONDEN! Duidelijk want ze sturen ook de bevestiging niet via mail of via sms. Via klantendienst krijg je ook steeds dezelfde opmerking dat ze niet tot die planning geraken van de lassers. Conclusie wij zijn 1 week en 2 dagen verder… NOG STEEDS GEEN GEHOOR EN GEEN OPLOSSING!!!!!!!!! Voor het goed te maken komen ze af met 1 maand gratis 4g… wat ben je daarmee… de factuur zal er eind van de maand liggen en moeten we lekker betalen! Mond aan mond reclame zal zeker zijn werk doen maar zal het zeker niet aanbevelen hoe jullie zo met de klanten omgaan!!! Schandalig! 


6 reacties

@Rani B

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: De bedoeling van die gratis 4G eigenlijk is omdat je ondertussen door een hotspot in te stellen op je toestel, zo met andere toestellen voorlopig toch nog op het internet zou kunnen en ook bv wat tv kijken via de pickx app

Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

Pickx: tv kijken op je gsm | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Rani B Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Heb ik gedaan. Jullie zullen ook niks kunnen doen want iedereen zegt hetzelfde!! De lasser belt u op. Juist niks gebeurd er hier!

Het loopt de spuigaten uit! Mijn geduld geraakt op. Denk dat we verdere stappen moeten gaan ondernemen want helpen doen jullie toch niet altijd doorschuiven naar een ander en wij moeten telkens opnieuw ons verhaal doen. Teken dat er niks wordt opgeslagen van klachten en info! Pakjes vol zever!

@Rani B

Ter info:

Wacht even af tot de PX moderatoren hier de draad terug opnemen, zij zijn niet alleen bezig en continue aanwezig op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Rani B Administratief is alles in orde.Ik ga u daarom iemand doorgeven van de technische dienst om het verder na te kijken en tot een oplossing te komen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

Reageer