Beste Proximus,
Ik ben zeer erg ontvreden over jullie service.
Ik heb 2maanden moeten wachten op een installateur dat uiteindelijk is langsgekomen op 19/12/22 maar zonder materiaal en zonder loper van de algemene fiberverbindingkast in het appartementsgebouw. En dit na zelf 5x proximus te hebben moeten bellen om te vermelden dat de installatieadres verkeerd was (men ging een installateur naar mijn vorige adres sturen) maar de administratieve medewerkers mijn adres aan geen kanten kon aanpassen in het promixmu-systeem doordat men de juiste busnummer niet kon inbrengen. Na meerdermaals hebben gebeld, gemaild, gechat kwam dus de installateur zonder materiaal? OOk kreeg ik de melding dat mijn dossier bij proximus nog niet was aangemaakt waardoor men geen informatie over mij vond of kreeg ik verschillende klantennummers toegekend?
De maat was vol. Ik heb proximus tijdig verwittigd dat ik geen beroep meer wil doen op hun producten of service. In 01/23 kreeg ik opnieuw een telefoon van proximus met de vraag wanneer een installateur mag langs komen? Ik heb mijn verhaal gedaan en vermeldt dat de concurent in 1 uur tijd de installatie heeft gedaan zonder bijkomende werken. Ok, de administratieve medewerker zou dit in het systeem aanbrengen.
Gisteren 30/01/23 miste ik een oproep van proximus. Vandaag krijg ik een mail met een de meldig: kosten eigen aan een laattijdige annulatie.
Moet ik betalen voor een onbekwame niet-professionele service?
Het lukt mij ook niet om een klacht in te dienen, want jullie systeem is zodanig opgebouw dat men telkens in de chatroom terecht dat werkt op een robotsyteem.
Het is zo lachwekkend en tergelijketijd zo frusterend.
Ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk rechtzetten!
dank u