Kan ik hiervoor gecontacteerd worden? Want wij vinden dit eigenlijk niet oké.
Vriendelijke groet,
Klantennummer: 611622315
En als bijkomende info: mss eerst reactie afwachten van iemand van proximus hier en anders kun je ook altijd klacht indienen ivm met je rekening indien je dit wenst, via online mail form , als volgt
- https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
- ik ken mijn nummer niet
- pack vaste lijn, internet of TV
- ik heb een vraag over mijn factuur
- een klacht indienen
- vanonder rechts klik je op mail ons
en vul daar je gegevens en je klacht in en klik daarna op verzenden.
Ik heb hiervoor dossier 37134175 opgemaakt. Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Beste,
Hetzelfde is bij mij aan de hand. In mijn nieuwe woning was de proximus kabel doorgeknipt en moest de technieker een gat boren door de vloer waardoor we samen hebben besloten om dit niet te doen en ik over ben gestapt naar een andere telecomprovider. Nu krijg ik een factuur met laattijdige annulatie. Aangezien ik noodgedwongen geen klant meer ben, is het moeilijker om in contact te komen. Het gaat om aanrekening van 20210105 met nummer 7127******. Gelieve dit te herstellen.
Groet,
Ben
Beste
Ik heb ook het zelfde voorval in verband met een miscommunicatie tussen een medewerkster en de technieker. Ik had alvorens ik een afspraak had gemaakt voor de technieker deze samen met mijn bestelling geannuleerd via de telefoon. Wat blijkt nu dat er sprake is van een laattijdige annulatie met een factuur aan gekoppeld. Ik ben ook helaas geen klant meer bij jullie omdat de datum voor de afspraak veel te laat was. Het gaan om de aanrekening met datum 9 februari 2021 en nummer 7102139138.
Dank bij voorbaat
Mvg
FYI; Pas maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs om dit verder na te trekken voor u.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.