Beantwoord

Klacht: Tweemaal geen technieker op afspraak gezien!

  • 18 November 2020
  • 4 reacties
  • 482 Bekeken

21 oktober heb ik televisie en internet besteld bij Proximus, de vroegste afspraak was 17 november tussen 8u00 en 12u30. Deze werd bevestigd per mail en sms. In tussentijd hebben wij drie weken zonder internet gezeten, alle begrip voor de drukte en hebben wij dus braaf gewacht.

 

17 november heeft mijn vriendin onbetaald verlof genomen. Om 12u30 niemand gezien en heeft ze dus de helpdesk gebeld. Hier hebben ze haar verteld dat de technieker tussen 15u en 16u zal langskomen. Om 16u weer niemand te bespeuren. Mijn vriendin belt weer naar de helpdesk en geven onze geen concrete reden. Ze zeggen dat de afspraak wordt verplaatst naar 18 november en verzekeren ons dat de technieker zeker zal komen. Weerom bevestigd per sms en mail. Mijn vriendin neemt dus weer een extra onbetaalde verlofdag.

 

18 november weer hetzelfde liedje. Niemand in de voormiddag. Mijn vriendin belt terug naar de helpdesk. Opnieuw krijgt ze hier exact hetzelfde antwoord de technieker zal tussen 15u en 16u langskomen en verzekeren haar dit opnieuw. Uiteindelijik om 16u weer gebeld, na 5 pogingen zijn we een uur verder. Ze verplaatsen nu de afspraak naar maandag 23 november.

Wij moeten dus nog extra vijf dagen zonder internet. Mijn vriendin werkt al drie weken van thuis uit, (haar ouders thuis). Elke dag 25km heen en 25 terug. Dit wordt dus nog verlengd omdat we maar geen technieker tot hier krijgen.

EN wie zegt dat maandag dit weer niet hetzelfde liedje zal zijn. Ondertussen nemen wij maar verlofdagen op en worden hiervoor niet betaald. Wij worden ook niet geconctacteerd of verwittigd of ze al dan niet kunnen komen. Ik vind dit ten zachtste uitgedrukt zeer jammerlijk!!

Mijn logische oplossing: Ons voorrang geven en morgen door een technieker als eerste bezocht worden om 8u ‘s morgens., aangezien wij al twee dagen in retard zijn. (voorlopig, aangezien het maandag evengoed weer hetzelfde liedje kan zijn!)

icon

Beste antwoord door AntonellaD 20 November 2020, 10:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Well Wes  Mijn excuses voor het ongemak. Ik kan bevestigen dat de afspraak nu ingepland staat voor 23/11/2020 in de voormiddag tussen 8u en 12u. Groetjes, Antonella

FYI: Best afwachten als de prox medewerkers zelf hier de draad opnemen morgen, wat ze nog kunnen forceren voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@Well Wes  Ik zie dat ze zijn langsgeweest en de installatie voltooid werd. Groetjes, Antonella

@Well Wes  Mijn excuses voor het ongemak. Ik kan bevestigen dat de afspraak nu ingepland staat voor 23/11/2020 in de voormiddag tussen 8u en 12u. Groetjes, Antonella


Bedankt!

 

Ik werd gisteren inderdaad gebeld, om me te melden dat wij 23/11 een nieuwe afspraak hadden en ditmaal prioritair werden gezet om 8u. Nu maar hopen dat er deze keer effectief een technieker voor mijn deur zal staan.

 

Mvg

Reageer