Vraag

klacht service en professionaliteit ver te zoeken

  • 21 September 2022
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Klantnr 62450****  Orderreferentie SHE_R0000002601461****** Afspraak in proximusstore op 29juni voor overstap van Orange naar professioneel pack bij proximus. Krijg daar te horen installatie op 19 juli na ons verlof.  Op 19 juli echter niemand komen opdagen. De zaterdag opnieuw naar shop, hebben ze klaarblijkelijk de afspraak geboekt op de maand voordien, dus 19 juni nog voor de overstap! Nieuwe afspraak op 12 aug, weer niemand gezien of gehoord. Als zelfstandige al 2 daginkomsten foetsie. 2 u geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen..tevergeefs..Nu opnieuw zomaar een afspraak ingepland vandaag 21 sept zonder te checken. Als jullie op die manier met klanten omspringen en wij inkomens verlies lijden door jullie toedoen, dan denk ik dat ik alle recht heb om het hele pack te annuleren. Als het moet via de bevoegde instanties, so be it, de bewijzen heb ik bij de hand.  

 

Grt VS-Care zaakvoerder

 

 


2 reacties

Ik ben ook zelfstandig en daarom heb ik optijd alles aangevraagd. Nu zit ik met internet op mijn smartphone om zaken te regelen.  Gisteren 5 keer gebeld en telkens verschillende mensen aan de lijn met verschillende uitleg. 3 keer lijn weg gevallen en niemand belt je terug! 
vandaag naar Proximus winkel geweest en alles annuleerd en over gegaan naar telenet. Zij komen normaal gezien vrijdag. We will see! 
 

Reputatie 7
Badge +3

@VS-Care 

Oprechte excuses, dat is geen correcte manier van werken.

we contacteren de juiste diensten en hopen jullie spoedig te helpen.

Groeten

Tina

Reageer