Vraag

Klacht over de bestelling en levering 2 Samsung Galaxy s24 ultra in pre order

  • 4 February 2024
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Goeiedag, ik ga gewoon copy paste doen, want ik ben het beu telekns mijn verhaal te moeten doen via telefoon, chat, messenger, en telkens iemand anders te krijgen die telkens iets anders vertelt. 

Sorry als ik onbeleefd overkom, maar ik voel mij behandeld als een idioot en word van het kastje naar de muur gestuurd. 

Op 24.1 heb ik 2 pre orders gedaan voor 2 samsung galaxy s24 ultra gekoppeld aan 2 abo's 2x 299 euro en 35 euro per maand extra gedurende 24 maand. 

Om de bestelling af te werken kan je niet anders dan 2x 299 euro te betalen. Logisch. Dus netjes betaald. Kort daarop 2 automatische mails ontvangen, want het waren 2 aparte bestellingen, waarin stond 'bedankt voor uw bestelling blablbla en een link waarin je status van  estelling kon opvolgen en telkens een ordernummer die je moest vermelden bij elke communicatie. Ook 2x 2 bijlagen. 1 contractoverdracht en 1 orderbevestiging met ordernummerR4WEBSHOPenz... 

Toe ik op de linken klikte, stond in het groen, 'we hebben uw bestelling ontvangen, een medewerker zal het pakket klaarmaken voor verzending' want het zou rond 29.1 geleverd worden. 

Maandag 29.1 niemand gezien, ook geen verandering in status van de bestellingen. 'levering binnenkort' stond en staat nog steeds bruin. Dinsdag... Niks... Woensdag toch eens gebeld... Er zat vertraging op maar alles was ok.... Donderdag krijg ik en een mail en een sms van proximus om mijn winkelwagentje af te werken voor de bestelling die ik zou geplaatst hebben op 26.1. Ik dacht van tiens, ik heb niet besteld op 26.1...dus ik ga kijken naar my proximus en ik zie inderdaad een onafgewerkte bestelling staan voor 1 s24 ultra violet, die nog moet betaald worden. En dan ben ik echt in actie geschoten en beginnen chatten en bellen en mailen en doen. 10 vetschillende ledewerkers die 10x iets anders zegden. Chatsessies die werden afgebroken, weer die stomme robot, weer iemand anders enz enz. Ofwel zat er vertraging op, ofwel vonden ze de ordernrs niet terug ofwel zagen ze enkel ook enkel die bestelling van 26.1, ofwel was de order blijven hangen, en was it bezig ermee. Veel blablabla, maar nog geen verandering in my proximus, want de orders R4WEBSHOPenz... Staan er nog steeds niet in bij opvolging, maar die onafgewerkte order wel, 1 die ikzelf niet geplaatst heb! Er zat dan gister een bug in het systeem... Ja, ok kan allemaal goed zijn... Maar dat is niet mijn probleem. En blijkbaar zitten er veel bugs in het systeem, want ik ben helemaal niet de enige die problemen heeft met pre order. En ook hetzelfde liedje dat ze de ordernrs niet terug vinden. Serieus?! Maar het geld is wel op 24.1 van de rekning gegaan! En dan kolen ze af, er is een ticket aangemaakt en ze zullen u contacteren. Welk ticket, wat ticket? Ik wil geen ticket, ik wil mijn bestellingen waarvoor ik betaald heb. Een orderbevestiging is bindend, zowel voor de koper als voor de verkoper. En aan de afspraken moeten beide partijen zich houden. Ik heb mijn afspraken nagekomen. De fout ligt niet bij mij, maar wij zijn wel de dupe van de onbekwaamheid van het systeem dat tilt slaat. Ik wil nog niet zeggen onbekwame medewerkers achter de helpdesk, want veel verder sta ik niet. Maar die mensen doen wellicht ook hun best. Maar ik bel niet naar hen of chat niet met hen om te horen te krijgen wat zij zien, want dat zie ik dus ook in myproximus. Het kan voir mij heel simpel opgelost worden. Dat ik met de beide ordernummers naar de shop ha, en de toestellen meekrijg. Ik heb er immers voor betaald. Zoals ik zei, orderbevestigingsnummers zijn bindend, en proximus mus moet ook zijn afspraken nakomen en doen wat het beloofd heeft. Woensdag zal het 14 dagen zijn dat ik betaald heb. Wie zal mij de 2x 300 euro vergoeden die ik zal mislopen, als ik de toestellen niet heb? Jullie?? 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

excuses

er loopt momenteel een dossier voor onderzoek en oplossing.

Ik heb je bericht hier doorgestuurd naar de dossierbeheerder en de coach met vraag voor opvolging en contact.

mvg, Tina

Reageer