Op 13/08 nieuwe digitale televisie + voetbal pakket besteld. Gingen normaal gezien gisteren langskomen rond de middag. Hele dag thuis geweest maar niemand gezien. Opeens rond 17u een telefoontje van de technieker dat ze er niet gingen geraken en morgen gingen langskomen (vandaag dus). Maar wéér niemand langsgekomen.
Ik heb hiervoor 2 dagen verlof genomen om thuis te kunnen blijven. Maar dit is dus totaal verloren.
Meer dan een halfuur aan de telefoon met klantendienst maar niets uit de bus gevallen. Doorverbinden, wachtrij, … en niemand kon mij helpen. Is toch niet zo moeilijk?! Via Facebook contact opgenomen maar weer hetzelfde liedje.
Is dit zoveel gevraagd om een afspraak na te komen of op z’n minst iets te laten weten dat de technieker er vandaag opnieuw niet geraakte?
Ik ben heel diep teleurgesteld en zal mijn conclusies moeten trekken en voor al mijn apparaten overstappen naar Telenet.
Service 0,0.