Skip to main content

Beste,

Gisteren gingen jullie komen voor de kabel binnen te leggen bij mijn zoon. Jullie zijn meer dan een uur te laat opgedaagd dan afgesproken en jullie techniekers spraken geen Nederlands. De kabel werd gelegd in de wachtbuis van de elektriciteit waardoor de elektrieker nu problemen zal hebben. Er lagen nochtans nog 2 buizen klaar met een trekdraad in die perfect gebruikt mochten worden.

Wat gaan jullie doen om dit op te lossen?

@Mia MDC 

Omdat de PX forummedewerkers pas maandag terug langskomen hier en dan direct aan de slag zouden kunnen, om je verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv in dit geval het adres waar de kabels gelegd werden bij u zoon... . Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Reageer