Eergisteren, 19/12, hadden we een afspraak met de technicus. Hij zou internet en tv komen installeren tussen 12u30-16u30 en de tv zou dezelfde dag geleverd worden tussen 12-18u. Ik neem dus een halve dag verlof. De technicus komt mooi op tijd en stelt vast dat er geen aansluiting is â hoewel dit bij bestelling duidelijk was doorgegeven. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden: eerst met de lasser en dan moet de technicus nog eens langskomen. De nieuwe datum is 8 januari. Voor ons is dit echt een probleem, aangezien we op dit moment tv noch internet hebben. Ik bel naar de klantendienst van Proximus om onze frustratie door te geven. De dame aan de lijn biedt haar excuses aan en zegt dat men ons later die dag of de dag erop zal contacteren om te kijken wat mogelijk is. Niemand heeft ons gecontacteerd (we zijn vandaag 21/12). Ik sprak de dame ook aan over de tv die nog zou geleverd worden. Ze gaf me het nummer door van de onderaanneming en raadde me aan daarnaar te bellen. Ik heb gebeld en bleek dat er momentele geen tvâs van Proximus meer in stock zijn. Er zou die dag dus helemaal geen tv geleverd worden.
Wij zijn bijgevolg enorm gefrustreerd en hebben het gevoel bedrogen te zijn:
- De tv zou tweemaal toe geleverd worden maar blijkt na rondvraag bij de onderaanneming niet op stock te zijn --> volledig incorrecte communicatie en valse beloftes.
- Ondanks duidelijke communicatie van ons dat er geen aansluiting meer is door de renovatie, toch stuurt Proximus een technicus i.p.v. een lasser --> pure tijdsverspilling voor iedereen, zowel voor de technicus als voor mij, ik had immers speciaal verlof genomen
- Gebrekkige communicatie van Proximus: men belooft ons te contacteren en doet dat niet
Wanneer zal de tv geleverd worden?
Kan er een vroegere afspraak gemaakt worden?
Beste antwoord door AkiW
Bekijk origineel