klacht

  • 11 February 2023
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Beste,

 

Sinds 03/02 wachten wij om installatie te doen van zoon Jonas.

Eerste maal technieker niet geweest,dus weer een nieuwe afspraak gemaakt op 09/02 , technieker kwam onbeleefde technieker die het huisje als krot bestempelde en geen werken kon uitvoeren.

Inmiddels 20 keer gebeld naar Proximus maar ook Care afdeling komt hun beloftes niet na.

Wij gaan u terug bellen en ik maar wachten.

Inmiddels reeds twee dagen verlof genomen en ongeveer 15 uur gebeld aan Proximus.

Inloggen klacht ingediend bij ombudsdienst en test aankoop.

Installatie nummer 32xxxxx82.

Wij zijn ten einde raad 

 


This topic has been closed for comments

7 reacties

@Eric_055 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag hier de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Eric_055 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel,  (terwijl je ingelogd bent) de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_055  Er zijn 4 lopende dossiers, u gaat geholpen worden door de dossierbeheerder  via de Ombudsdienst. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_055  Dat hoor je van de Ombudsdienst.