Vraag

Klacht

  • 25 January 2022
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Beste

 

Hierbij mijn situatie. 

 

Ben verhuisd op 14/12/2021. Hierbij heb ik mijn verhuis aangemeld bij Proximus en is er na een week een “technieker” langsgekomen voor de installatie

De “technieker” wist mij te vertellen dat er een lasser moest komen om de invoer van de straat naar het appartementsgebouw te doen. De eerste technieker heeft dan zogezegd iemand ingepland ter plaatse en ik zou nog een mailtje en sms krijgen hieromtrent ten laatste de dag nadien.

De dag nadien heb ik nog niks gehoord en heb dan zelf de klantendienst gebeld. Na 9 keer bellen heb ik eindelijk iemand aan telefoon gekregen die mij toch wou terug bellen de hele tijd want de lijn viel steeds weg. De 8 keren daarvoor belden ze gewoonweg niet terug. 

Ik heb de mevrouw die mij wou helpen heel de situatie uitgelegd van dat er de invoer van de straat naar het appartements gebouw nog moest gebeuren door een lasser van Proximus en dat de eerste technieker zogezegd een afspraak had gemaakt maar de mevrouw die steeds terugbelde wist mij te vertellen dat er geen afspraak is gepland voor een lasser en dat zij dat ging doen. Hiermee was ik heel blij. Ze heeft een afspraak kunnen maken voor een “lasser” ongeveer een week nadien.

Nog meer wachten dus!

Nu de dag dat de lasser moest komen heb ik speciaal verlof genomen en nu bleek dat het gewoon een technieker was en geen lasser terwijl ik heel de situatie heb uitgelegd aan de klantendienst en ze er wel van op de hoogte waren dat er een lasser moest komen! De technieker zelf heeft dan natuurlijk nogmaals bevestigd zoals de eerste technieker dat de invoer van de straat naar het appartements gebouw nog gedaan moest worden. De 2de technieker heeft dan een afspraak gemaakt voor dat de lasser zou komen 17/01/2022!!! Dit kon niet vroeger. Wat mij natuurlijk ook weer boos maakt. 

Nog meer wachten dus!

Nu de 17ste heb ik weer speciaal verlof moeten nemen voor de lasser. Op de dag zelf wist de lasser mij te vertellen dat ik een UTP kabel van in het appartement tot beneden waar ze de invoer gingen doen moest regelen en dat ze het dus niet konden doen de dag zelf.

Mij is dit geen enkele keer meegeven, niet de 2 eerste techniekers en niet de  een van de 1000den personen van de klantendienst dat ik aan de telefoon heb gehad. 

De lasser had mij op het moment zelf gevraagd of ik dat snel in orde kon brengen waarop ik dan antwoordde “JA” en dat hij morgen terug mag komen. Ik heb dan met de lasser afgesproken dat hij mij ging bellen de dag zelf nog of ten laatste de dag nadien voor een afspraak te plannen. 

Nu heb ik gewacht op de lasser zijn telefoontje die nooit is gekomen.

21/01/2022 heb ik zelf nog eens gebeld naar de klantendienst die mij dan de optie heeft gegeven om dit door proximus zelf te laten doen voor 250 euro. Ik heb dit geaccepteerd en ze zouden mij terugbellen voor de afspraak binnen de 2 dagen. Nu zijn we de 24ste en heb ik weer zelf moeten bellen en is het weer van hetzelfde. De mevrouw aan telefoon wist mij te vertellen dat ze de dag zelf nog gingen terugbellen voor een afspraak en dit is weer niet gebeurt.

 

Nu wil een een mail sturen naar Proximus maar ik vind nergens een mail terug waar ik dit kan sturen. 

 

Ik was oprecht blij met jullie dienst voor mij verhuis. Het is gewoon onbegrijpelijk. Mijn vriendin zit in haar examenperiode zonder internet hier thuis en ik die internet nodig heeft voor mijn werk heb dit ook niet ter beschikking. Schandalig gewoon. 

Er zal een heel grote geste/gebaar gedaan moeten worden en ten laatste moet dit 31/01 in orde moeten worden gebracht want anders verander ik van provider want dit vind ik echt niet kunnen. Dit moest zo snel mogelijk in orde worden gebracht want ik betaal ondertussen wel voor de dienst die ik niet ter beschikking heb. De klantendienst die ook maar half luistert en help is ook niet oke. 

Is dit iets dat ferquent gebeurt bij Proximus want zo blijkt het als ik praat met de verschillende personen van de klantendienst.

 

Met vriendelijke groeten 

 

Herman


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Hermanvb  Dag Herman, ik heb deze vraag vanmorgen naar de betrokken dienst gemail. Ik laat je later op de dag nieuws ( het kan zijn dat zij je eerder contacteren) Alvast m’n excuses voor het verloop van je verhuis. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Hermanvb  Dag Herman, er zijn al vele mails gepasseerd..Ik denk dat ze je gecontacteerd hebben? Groetjes Luc

Reageer