kan mijn order niet terug vinden ? betaald maar niets ontvangen ?

  • 5 April 2023
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo, 

Klantennummer : 30954593

Ordernummer : R4WEBSHOP017541164

 

 

Mijn vraag is : waarom vinden jullie mijn bestelling niet terug ? 

Wanneer komt mijn playstation aan? 

 

Ik heb telefonisch contact opgenomen en de medewerker zegt dat ze mijn bestelling niet kunnen vinden .

Mijn bestelling was een internet + tv + gsm abonnement ( maxi fiber S pakket) met de Playstation 5 als cadeau .

Ik heb de orderbevestiging via e-mail ontvangen maar als ik op de track and trace  link klik dan komt er een “ er ging iets fout” melding .

 

Gelieve mij te bevestigen dat ik de Playstation 5 zal ontvangen en te antwoorden op mijn vraag wanneer ik die zal mogen ontvangen ? 

 

En gelieve te antwoorden op de vraag waarom jullie blijkbaar niets van mijn bestelling terug kunnen vinden ? 

 

Ik kan u screenshot’s van mijn betaal referentie doorsturen dat het bedrag van 199€ al betaald werd voor de Playstation.

En van mijn ordernummer . 

En het contract die ik heb mogen ontvangen van jullie . 

 

In de email die ik heb mogen ontvangen van jullie staat er dat er een technieker zal langskomen op 17/04 om alles aan te sluiten en te installeren zodat mijn internet activeert wordt . 

 

Ik wil duidelijkheid wat of alles wel doorgaat en of ik de Playstation 5 toegestuurd krijg ? 
want de medewerkers zeggen dat ze niets van mijn order kunnen terug vinden in hun systemen


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Djem gelieve het klantprofiel hier aan te vullen, zodat we dit verder kunnen nakijken. Groetjes, Heidi

@HeidiE ik heb het klantenprofiel aangevuld. Kunt u mij verder helpen aub ? 

Reputatie 7
Badge +3

Onze financiële dienst heeft je bestelling momenteel in onderzoek en zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Badge

Proximus is gewoon een en al een grap bij mij hetzelfde meegemaakt en van anderen hoor ik dat ze het ook hebben meegemaakt en geld na 2 maanden pas hebben terug gekregen ik zou zeggen meteen herroepen want dit is gewoon stelen van de mens alles mooi laten lijken met een ps5 die je uiteindelijk niet ontvangt