Op 16 maart 2022 heb ik via de technische dienst een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. R00000020527411085
Toen ik de bevestigingsmail kreeg zag ik dat de persoon ( Hilde) een verkeerd leveringsadres had in gegeven ( mijn adres eindigt op veld en zij heeft straat ingegeven) In ticket privé staat de link van Bpost om de zending te volgen.( die nog altijd onderweg is , Bpost zei me dat deze zending na 1 maand automatisch terug naar afzender gaat omdat het niet kan worden afgeleverd)
Ik heb toen onmiddellijk terug de technische dienst gecontacteerd, een vriendelijke medewerker heeft toen geprobeerd het adres te veranderen maar ging niet. Hij heeft mij dan een afstandsbediening naar het juiste adres gestuurd.
Nu staat dit nog steed in My Proximus als bezig en kan ik niets veranderen omdat er nog een bestelling lopende is.
Meer dan 10 telefoons naar de Klantendienst hebben dit niet verholpen steeds weer het antwoord wij vinden niets terug . Kan iemand van de proximus forum medewerkers dit in orde brengen, bedankt Patrick