Vraag

kabelbreuk

  • 20 September 2023
  • 8 reacties
  • 139 Bekeken

Heb begin augustus gemeld dat we omdat we werken uitvoerden gemerkt hadden dat de kabel gekneld zat en dus niet goed meer werkte.  Natuurlijk niemand gezien en de grondwerken afgerond met wel gezorgd dat er een wachtbuis is voor alle leidingen die binnen komen.  De lijn werkte maar begin september toch uitval.  helpdeck gebeld (nieuwe medewerker die alles moest navragen) ok technieker komt langs en zegt de lasser moeten komen maar afspraak maken kan niet  ze hebben teveel werk met fiber.

Begin deze week proberen zelf een afspraak te maken medewerker aan telefoon zegt lassers zijn bezig en komen om 12.00 uur het probleem oplossen.  Dus wij blijven thuis en zien dus niemand.  Via chat geprobeerd ok afspraak is gemaakt lassers zijn er aan bezig.  tiens waar dan??  zie niemand ze denken dus dat de kabelbreuk in de kvd is en niet bij mij buiten voor het straat op mijn oprit.

Wanneer denken ze dit op te lossen??  geen tv of netflix kunnen kijken wel betalen….  vrouw kwaad….als het niet snel is opgelost veranderen van provider misschien????  na 30 jaar trouwe klant...


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@stefaan_030 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@stefaan_030

TBI: Aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent)
Privé aangeduide velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is

Heb mijn profiel bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +3

@stefaan_030 Administratief staat alles actief gemeld.Ik maak in dit geval uw dossier over aan de technische dienst.Zij gaan het verder nakijken en zorgen voor een oplossing.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Begin het wachten moe te worden.   Kan er geen oplossing gegeven worden tijdelijk door een mifi router te krijgen??  Nu loopt ons abonnement van netflix disney gewoon door en kunnen er geen gebruik van maken.  Tv kijken betalen we ook voor en regelmatig uitval niet prettig.  Vanuit proximus horen we niets.  Zoeken we beter een andere provider of komt er nog schot in de zaak??  Administratief is het ok maar daar ben ik niets mee. Wij zijn zolang klant en nu kunnen we blijkbaar zoals vroeger bij de rtt blijvend wachten op een technieker lasser???  Waar is de klanten service gebleven??

Reputatie 7
Badge +4

@stefaan_030 Ik heb de dispatching van onze lassers gevraagd u hierover zo snel mogelijk te contacteren. Onze excuses voor het lange wachten en de miscommunicatie. 

Op 1 GSM-nr was reeds extra data geplaatst om je op die manier verder te helpen. Ik heb dit ook op de andere nummers uit jullie pack toegevoegd. Je kan de GSM dan als hotspot gebruiken en zo de pickx-app of je streamingapps gebruiken. In je decoder is casting ingebouwd. Je kan dan vanop je GSM naar de decoder casten. Het principe is hetzelfde als via Google chromecast

Hotspot is goed voor tv te kijken maar  schotel ontvanger werkt niet.  Home assistant draait hier ook (slim huis aan het maken) dat werkt niet via hotspot kan van de router geen wifi ontvanger maken.  is alleen via ethernet dus kabel .  Helft van commando’s geven kan geen verbinding maken enz….  

 

Veel eenvoudiger geef een mifi router als er problemen zijn met de lijn kan perfect aangesloten worden op bestaand netwerk.

Ik zou elke google dot en chromecast via een gsm moeten laten gaan is gewoon niet te doen

Reputatie 7
Badge +4

@stefaan_030 Ik kan er u zelf geen bezorgen, maar heb erachter geïnformeerd. Ik houd u verder op de hoogte. 

Reageer