Heb begin augustus gemeld dat we omdat we werken uitvoerden gemerkt hadden dat de kabel gekneld zat en dus niet goed meer werkte. Natuurlijk niemand gezien en de grondwerken afgerond met wel gezorgd dat er een wachtbuis is voor alle leidingen die binnen komen. De lijn werkte maar begin september toch uitval. helpdeck gebeld (nieuwe medewerker die alles moest navragen) ok technieker komt langs en zegt de lasser moeten komen maar afspraak maken kan niet ze hebben teveel werk met fiber.
Begin deze week proberen zelf een afspraak te maken medewerker aan telefoon zegt lassers zijn bezig en komen om 12.00 uur het probleem oplossen. Dus wij blijven thuis en zien dus niemand. Via chat geprobeerd ok afspraak is gemaakt lassers zijn er aan bezig. tiens waar dan?? zie niemand ze denken dus dat de kabelbreuk in de kvd is en niet bij mij buiten voor het straat op mijn oprit.
Wanneer denken ze dit op te lossen?? geen tv of netflix kunnen kijken wel betalen…. vrouw kwaad….als het niet snel is opgelost veranderen van provider misschien???? na 30 jaar trouwe klant...