Skip to main content

Ik werd op 7 augustus gebeld door een medewerker van Proximus.   Er zou nog een kabel door Proximus zelf moeten getrokken worden om mijn aansluiting fiberklaar te maken.   Afspraak werd gemaakt voor 22/08 in de ochtend.  Ik zou hiervan ook een mail ter bevestiging krijgen, maar tot op heden heb ik niets ontvangen.   Kan één van de proximus medewerkers nazien of er op die dag inderdaad een afspraak gepland is ?   Op my proximus kan ik ook niets terugvinden.  

Alvast bedankt, 

ik werd toen gebeld door het nummer 02 489 25 91

alvast bedankt 

Dag @Raenafel Ik zie geen afspraak. Heb je dit nummer al terug proberen te contacteren? ‘t Is geen Proximus-nummer. 

Als ik zoek via Google naar dat telefoonnummer vind ik niets. Misschien kent een moderator dat nummer?

Als Heidi het niet weet weet het niemand : toch best voorzichtig zij n. Of er nog een kabel moet getrokken worden  voor u kun je toch best zelf weten . Is er een vraag, bestelling, …… Werd er al eens gewerkt, zo ja, door wie? 

@Raenafel je adres ligt in een Fiberklaar zone, best informeer je even bij hen: Fiberklaar staat voor je klaar: vul het contactformulier in

@Raenafel blijkbaar zou dit nummer van operator Destiny, ik weet niet of dit u iets zegt!

Reageer