Vraag

kabel onderbreking door fluvius

  • 26 October 2022
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Beste proximus,

Op 10/10/2022 heeft fluvius de proximus kabel onderbroken tijdens de graafwerkzaamheden. Deze is nog steeds niets hersteld en bevind zich in het midden van mijn oprit. Kan hier asap werk van gemaakt worden? Op 5/11/2022 komen ze mijn betonplaat gieten en moet mijn oprit vrij zijn van obstakels.

 


7 reacties

Is er dan geen buis voorzien waar die glasvezel in ligt? 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Beste Martin,

Ik heb dit huis verleden jaar zo gekocht en deze kabel ligt niet in een buis. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JSPR kun je in het klantprofiel hier het adres in kwestie invullen aub? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE 

Deze heb ik ingevuld bij het onderwerp stad. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JSPR ik heb alle info doorgegeven aan de juiste dienst. Zij zullen je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JSPR ik krijg als feedback dat Fluvius degene is die ons dit moet melden. Iemand van Fluvius kan hiervoor de gratis App ‘Proximus SOS Kabel’ gebruiken, indien ze niet precies weten waar ze dit aan ons kunnen doorgeven. Groetjes, Heidi

ter bijkomend info: 

Proximus SOS Kabel - Apps op Google Play

Proximus SOS Kabel in de App Store (apple.com)

Reageer