Beantwoord

Ivm onze verhuis

  • 27 December 2023
  • 29 reacties
  • 297 Bekeken

Goedeavond,

Wij verhuizen over een week en op maandag 8 januari komt een technieker onze aansluiting op ons nieuwe adres activeren tussen 12u30 en 17u00. Dit alles heb ik volledig via de MyProximus app geregeld, een maand geleden.

Kan iemand van Proximus hier morgen voor mij nazien of onze verhuis plús afspraak inderdaad correct genoteerd staan?

Hartelijk dank bij voorbaat voor een reactie!

🌻

icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2024, 12:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Verhuis staat genoteerd voor 08/01/2024.Dit tussen 12u30 en uiterlijk 17u .Groetjes,Joel


 

 

@Joel M

Hartelijk dank voor je reactie en om de afspraak te verifiëren, Joel!

Ik zou graag nog een kort privé bericht aan je versturen (ivm klantgegevens). Hoe doe ik dat precies?

🌻

@Janine_05 Je kan dit ook in noteren in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) in het veld "Ticket" waar je specifieke/privé info m.b.t. je vraag kan vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Privé berichten sturen aan een PX mdeewerker, indien deze PX medewerker daar niet zelf om vraagt, is niet altijd een goed idee, aangezien zij niet alle dagen op het forum zitten en zo privéberichten ongelezen en onbeantwoord blijven.

 

@Martin 

@Joel M 

 

Dank voor je goedbedoelde reactie, Martin.

Ik heb echter een extra opmerking/verzoek ivm onze verhuis, wat ik graag ik een privé bericht wil vermelden.

Hoe kan ik Joel M (of een andere Proximus medewerker) privé iets sturen? Ik deed dat vroeger regelmatig. Kreeg je dan geen specifieke link toegestuurd in je forumpost?

@Janine_05

Door op zijn roepnaam te klikken → Joel M

(Het kan zijn dat je eerst moet klikken op “volg gebruiker” vooraleer je een bericht kunt sturen)

 

@Martin 

@Joel M 

Nou, ik volg Joel nu, maar kan nog altijd geen privé bericht sturen.

Ik wil nog iets vermelden ivm onze verhuis, maar ga in een openbare post geen privé gegevens neerpennen.

@Joel M Kun je zorgen dat ik privé nog even iets kan melden?

Dank!

🌻

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Ik heb u privébericht gestuurd.U mag doorop replyen.U laat me maar iets weten dan kijk ik het verder na via privé.Groetjes,Joel

@Joel M 

Jij moet mij blijkbaar (tijdelijk) óók volgen, anders kan ik privé niet terug antwoorden. Ik kan je privé bericht lezen, echter niet een reactie terug geven.

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Zou nu moeten lukken.Groetjes,Joel

@Joel M

Ik kan je nog altijd privé niks sturen. Op de plek waar normaal gezien een blanco tekstveld staat om te reageren, staat er een balkje met "Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt."

Ik zie dat ik 1 volger heb nu. Dat zal jij zijn, Joel. Maar op jouw profiel staan 30 volgers en 0 volgend. Daar zou dan toch minstens een 1 (ik) moeten staan?

Hè, ik vind het vervelend, dit. Ik wil gewoon kort even iets doorgeven ivm onze verhuis.

@Janine_05 

Moest het echt niet lukken dan kan je je privé gegevens toch door geven via →  ForumProfiel  in het privé veld "Ticket" .

Dit kan niet door forumbezoekers gelezen worden maar enkel wel door een Proximus medewerker in dit geval Joel_M bijvoorbeeld.

@Martin 

Ik zal het zó eens proberen. Hartelijk dank, Martin.

 

@Joel M 

Ik heb zonet in het "ticket" veld van mijn profiel iets geschreven. Kun je dat lezen? Kan dat in orde gemaakt worden, adreswijzigingen voor beide klantnummers?

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 Wat betreft klantnummer 607xxxx65, dat factuur/document adres wijzigt automatisch mee door de verhuis van 08/01/2024.Klantnummer 612xxxx97 dat mag u ons laten weten op 08/01/2024 want anders gaat alles nu al naar ginder gestuurd worden.Groetjes,Joel

@Joel M 

Vandaag is de technieker langs geweest ivm activatie. Prima service. Alles in orde.

Graag nu ook de adreswijziging aanpassen ivm gsm facturen van mijn man (zie veld "ticket" in mijn profiel). Hij heeft een ander klantnummer.

Graag ontvang ik bevestiging hiervan.

Bij voorbaat hartelijk dank!

🌻

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Dank je wel. Is het de bedoeling dat het nummer van je man onder je pack komt of enkel het facturatieadres aanpassen?

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Ik heb het facturatie alvast aangepast naar het nieuwe adres. Groetjes

@Luc.M 

Enkel het facturatieadres aanpassen.

Hartelijk dank, Luc!

🌻

@Joel M

@Luc.M

Afgelopen vrijdag (12 januari) is de technieker langs geweest ivm activatie. Prima service. Aardige jongen. Alles leek nadien in orde.

Dit weekend merkten we echter dat er een groot deel van onze opnames verdwenen zijn. Er stonden er een 50tal op, nu resten er nog slechts 13.

Technieker wilde switchen van decoder. Hij plaatste aldus een box V7. Voor ons was dat niet persé nodig, maar hij zei dat dat beter was. Heeft het wegvallen van onze opnames met de wisseling van de decoders te maken?

Wij balen hier wel ontzettend van en zouden deze opnames graag gerecupereerd zien. Dit hebben wij zelf niet veroorzaakt. Worden opnames niet ergens opgeslagen op een server bij jullie? Dat die teruggezet kunnen worden?

Alvast hartelijk dank voor een spoedige reactie!

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 

ja, volgens mij heeft het te maken met de switch

ik vraag na bij collega’s wat we nog kunnen doen.

groeten

Tina

@Janine_05 

@Janine_05

ja, volgens mij heeft het te maken met de switch

ik vraag na bij collega’s wat we nog kunnen doen.

groeten

Tina

Gewoon ter bijkomende info:
lange termijn opnames kan je niet meer bekijken op je V7 decoder.
Ook opnames die op een oude decoder (met harde schijf aan boord) op die harde schijf stonden kunnen niet via  een ander decoder bekeken worden.

 

@Martin 

Dank voor je reactie, Martin. Dan had de technieker ons dat eerst moeten zeggen. Heeft hij niet gedaan.

 

@tina.b 

Dank om het te willen navragen, Tina.

Al nieuws?

@tina.b 

Heb je al nieuws?

Valt er nog iets aan te doen?

Technieker had ons op voorhand moeten informeren.

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 

idd, technieker had beter kunnen informeren

nee, nog geen reactie tv-collega’s;.

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Zucht, ja inderdaad de technieker had dit moeten zeggen. We zijn commercieel tussengekomen voor deze hinder, je krijgt er nog een bericht van wijziging van. wij hadden nog een vraagje. heeft het een bedoeling dat je gsm buiten het pack staal als een Mobilus Maxi. Als je dit in je pack zet heb je toch meer voordelen? Groetjes

@Luc.M

Hartelijk dank voor je reactie, Luc!

Commercieel tussengekomen? Hoe precies? Wijziging van wat?

Ivm gsm. Ik hou het graag zoals het is. Ik heb regelmatig mobiel internet op gsm nodig onderweg (in BE en NL). Hoezo meer voordelen in pack?