Er is door proximus een IT ticket aangemaakt.
Wat betekent dit en kan ik dit opvolgen?
Krijg ik hier automatisch voortgang info over?
Er is door proximus een IT ticket aangemaakt.
Wat betekent dit en kan ik dit opvolgen?
Krijg ik hier automatisch voortgang info over?
@Proximusmoderatoren
Voorgeschiedenis hier:
Ok, bedankt.
Als het onderzoek naar blokkering langer duurt dan een nieuw order inzetten , graag nieuw order.
Met nieuw order ben ik zeker dat het a.s.dinsdag geleverd wordt.(Normaal toch).
In het andere geval ben ik misschien veel langer onderweg.
Op basis van info uit de bevestiging van de bestelling moet ik binnenkort de wifi booster terugsturen.Ik ga er vanuit dat er geen financiële sancties volgen als het probleem niet is opgelost voor die tijd.Uit andere topics blijkt dat dit voor sommige gevallen wel lang kan duren.
Dus graag wat info over voortgang van de bestelling.
Wat betekent de huidige status "onderweg" in my Proximus?
Eigenlijk is je pakje maar onderweg naar Bpost en naar je thuis indien je een bericht krijgt van Bpost met ook de tracking en ook wordt er dan een een tijdsspanne vermeld waartussen het pakje zal aangeboden worden.
Vandaag pakje ontvangen.! Alles in orde nu .Ook al geïnstalleerd.Alles werkt weer.
Ik begrijp ook wel dat sommige dingen binnen een bestelling ook wel eens verkeerd kunnen gaan .Maar als je er op wacht en niet weet wanneer er een oplossing is kan dit toch wel vervelend zijn..Sorry als ik wat ongeduldig ben geweest.en bedankt aan zij het hebben opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.