Beste, ik heb een iPhone 16 pro max op 18 september bested en toen stond op de site dat levering is op 20. Op 23 heb ik een mail gekregen dat iphone is niet meer op voorrad. Tot nu heb ik niks meer gehoord of gekregen. Graag een antwoord aub. Op dit moment heb ik geen gsm meer. Bestelnummer Bestelling smartphone met nummer R4WEBSHOP045935860
Weet er iemand eigenlijk wanneer zouden wij onze bestellingen krijgen? Het is de 3de week en nog niks gekregen? Als ik ga morgen geen positieve antwoord krijgen dan ga ik mijn abonnement stopzetten en bij een andere operator gaan. Het is belachelijk dat na 3 weken de toestel niet op voorrad is terwijl bij de andere je bestel vandag en binnen max 1 week je krijgt het. Op 18 september stond op de site dat ik ga het op 23 krijgen en op 8 October niks...
Oke.... update.... ik heb net een mail gekregen dat de toestel niet op voorrad is.... het is genoeg voor mij. Ik wil mijn aanvraag annuleren en abonnement stopzetten. Hoe doe ik dat?
Het is inderdaad heel jammer dat je zo weinig informatie krijgt hierover. Het enigste dat je krijgt is sorry dit is momenteel niet in voorraad. Waarom nemen ze dan zoveel pre orders aan in de eerste plek.
We hebben van apple een overzicht gekregen van beloofde leveringen…
vul aub je forum profiel verder aan met je klantgegevens en we kijken alles na…
excuses voor het ongemak.
groeten
Tina
groeten
Tina
Done!
groeten
Tina
Dit heb ik ook gedaan
Jullie hebben allebei het toestel in kleur Desert besteld… dit is het toestel dat enorm veel is besteld.
Apple heeft ons de eerstkomende weken hiervan fatsoenlijke leveringen beloofd (fingers crossed ), waardoor tegen het einde van de maand alle bestellingen geleverd moeten zijn.
ik duim echt dat dit gaat zoals nu verwacht wordt.
Groeten
Tina
Jullie hebben allebei het toestel in kleur Desert besteld… dit is het toestel dat enorm veel is besteld.
Apple heeft ons de eerstkomende weken hiervan fatsoenlijke leveringen beloofd (fingers crossed ), waardoor tegen het einde van de maand alle bestellingen geleverd moeten zijn.
ik duim echt dat dit gaat zoals nu verwacht wordt.
Groeten
Tina
En kan ik de kleur van toestel veranderen met een die sneller komt? Ik heb echt geen gsm meer. Momenteel heb ik een gsm dat ik moet 4 keer op een dag opladen. En ook.... is het mogelijk om de abbonnement te veranderen met unlimited data in plaats van de 70gb?
ik zou niet aan het order prutsen, meestal loopt dat fout…
wat je wel kan doen: naar een shop gaan en overleggen: kunnen zij je order annuleren en een toestel verkopen uit de voorraad in de shop?
de shopvoorraden zijn anders dan de online voorraden en daar hebben we geen zicht op.
abonnement veranderen doe je ook best als alle issues rond order/levering zijn doorgestroomd.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen. Excuses voor het ongemak.
mvg,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.