Dag @Silkedc we kunnen geen exacte data geven. Het spijt ons oprecht want dit is heel vervelend voor alle partijen. De betrokken klanten worden op de hoogte gebracht door de achterliggende dienst. Groetjes, Heidi
Dag @Silkedc we kunnen geen exacte data geven. Het spijt ons oprecht want dit is heel vervelend voor alle partijen. De betrokken klanten worden op de hoogte gebracht door de achterliggende dienst. Groetjes, Heidi
Ik heb nog nooit de mail gehad dat het toestel niet op voorraad is alsook niet de compensatiebon van 20€? Dus ik hoor van die kant toch niet veel…
@Silkedc ik heb je vraag doorgegeven aan de betrokken dienst, zij zullen je verder informeren.
@HeidiE
We hebben allemaal pre-order gedaan met de hoop dat we onze toestel effectief vroeg gingen krijgen. Het is één maand verder, onze link dat we kregen om onze pakket te volgen werkt niet meer. Elke vraag dat we stellen is hetzelfde antwoord en er is nog altijd geen duidelijkheid hoelang we nog moeten wachten. Wordt het wachten wel beu, wil gewoon mijn toestel.
Eindelijk mijn bpostmail ontvangen!!!!
Eindelijk mijn bpostmail ontvangen!!!!
Welke had je besteld?
@HeidiE
We hebben allemaal pre-order gedaan met de hoop dat we onze toestel effectief vroeg gingen krijgen. Het is één maand verder, onze link dat we kregen om onze pakket te volgen werkt niet meer. Elke vraag dat we stellen is hetzelfde antwoord en er is nog altijd geen duidelijkheid hoelang we nog moeten wachten. Wordt het wachten wel beu, wil gewoon mijn toestel.
Ja idd het duurt nu wel echt veels te lang…
Eindelijk mijn bpostmail ontvangen!!!!
Welke had je besteld?
15 pro 128gb blauw
@Silkedc tis om onnozel van te komen, dacht da pre orders wel was dat je je toestel hebt voor ieder ander wanneer het toestel in winkel ligt.
Maar helaas moeten al de pre orders blijkbaar wachten bij zoon op het werk hebben de meeste die hem nu bestellen hem na 3 dagen.
Mijne zoon gepreorderd en is al meer dan een maand.
Geen updates niks!!!
@Silkedc tis om onnozel van te komen, dacht da pre orders wel was dat je je toestel hebt voor ieder ander wanneer het toestel in winkel ligt.
Maar helaas moeten al de pre orders blijkbaar wachten bij zoon op het werk hebben de meeste die hem nu bestellen hem na 3 dagen.
Mijne zoon gepreorderd en is al meer dan een maand.
Geen updates niks!!!
Ik ben de mijne toen gaan pre orderen in de winkel en ze zeide toen ‘als ge nu pre ordered hebt ge die zowiezo op de dag van release’ dan ga ik er ook vanuit dat het zo is… maar uiteindelijk laten ze ons gewoon wachten.. mijn hoesje en glaasje had ik direct besteld toen ik wist dat mijn bestelling was doorgekomen, dat ligt hier nu ookal meer als een maand stof te vangen
@Silkedc tis om onnozel van te komen, dacht da pre orders wel was dat je je toestel hebt voor ieder ander wanneer het toestel in winkel ligt.
Maar helaas moeten al de pre orders blijkbaar wachten bij zoon op het werk hebben de meeste die hem nu bestellen hem na 3 dagen.
Mijne zoon gepreorderd en is al meer dan een maand.
Geen updates niks!!!
Ik ben de mijne toen gaan pre orderen in de winkel en ze zeide toen ‘als ge nu pre ordered hebt ge die zowiezo op de dag van release’ dan ga ik er ook vanuit dat het zo is… maar uiteindelijk laten ze ons gewoon wachten.. mijn hoesje en glaasje had ik direct besteld toen ik wist dat mijn bestelling was doorgekomen, dat ligt hier nu ookal meer als een maand stof te vangen
Idd de zoon ook eens het voorschot van z'n pro max was betaald had ie savonds nog z'n screen Protector en hoesje besteld dat had hij natuurlijk de dag erna al omdat bij hem stond word 26/09 geleverd zn toestel heeft zelfs een dag moeten kiezen hou je toch niet voor mogelijk .
@Silkedc tis om onnozel van te komen, dacht da pre orders wel was dat je je toestel hebt voor ieder ander wanneer het toestel in winkel ligt.
Maar helaas moeten al de pre orders blijkbaar wachten bij zoon op het werk hebben de meeste die hem nu bestellen hem na 3 dagen.
Mijne zoon gepreorderd en is al meer dan een maand.
Geen updates niks!!!
Ik ben de mijne toen gaan pre orderen in de winkel en ze zeide toen ‘als ge nu pre ordered hebt ge die zowiezo op de dag van release’ dan ga ik er ook vanuit dat het zo is… maar uiteindelijk laten ze ons gewoon wachten.. mijn hoesje en glaasje had ik direct besteld toen ik wist dat mijn bestelling was doorgekomen, dat ligt hier nu ookal meer als een maand stof te vangen
Idd de zoon ook eens het voorschot van z'n pro max was betaald had ie savonds nog z'n screen Protector en hoesje besteld dat had hij natuurlijk de dag erna al omdat bij hem stond word 26/09 geleverd zn toestel heeft zelfs een dag moeten kiezen hou je toch niet voor mogelijk .
Ik ga een van deze dagen nog eens terug naar de winkel, krijg ik geen deftig antwoord annuleer ik het hele spel en koop ik het wel ergens anders, dit is geen manier van doen.
Ja en ergste is ge krijgt geen deftig antw he,overal in de winkels weten ze wanneer ze terug in voorraad zijn enige dat nie weet is proximus.
Nee echt niet is de bedoeling als je pre orderd dat je deze hebt dag van releas.
En niet dat mensen die hem bestellen het toestel eerder ontvangen dan mensen die preorderen.
Ja en ergste is ge krijgt geen deftig antw he,overal in de winkels weten ze wanneer ze terug in voorraad zijn enige dat nie weet is proximus.
Nee echt niet is de bedoeling als je pre orderd dat je deze hebt dag van releas.
En niet dat mensen die hem bestellen het toestel eerder ontvangen dan mensen die preorderen.
Nee is ook heb je gelijk in..
@HeidiE is er nog nieuws? Heb vorige week een mailtje van iemand van proximus gehad en daarop direct gereageerd maar nu weer geen reactie meer…
@Silkedc
het order is nog lopende.
het toestel is nog niet verzonden.
Excuses.
Groeten
Tina
@Silkedc
het order is nog lopende.
het toestel is nog niet verzonden.
Excuses.
Groeten
Tina
En wanneer mag ik het dan verwachten?? Ik wacht nu al sinds release en mn geduld is echt op geraakt..
@Silkedc
ik begrijp het
Ik ga je dossierbeheerder nog eens aanspreken om meer info te zoeken en te geven.
groeten
Tina