Vraag

IPhone 15 pro max nog steeds niet geleverd

  • 24 September 2023
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

R4WEBSHOP020074127

 

Beste,

 

Ik kan mijn bestelling niet volgen. Normaal gezien zou het vandaag verstuurd worden, maar ik heb geen bevestiging mail ontvangen van Bpost. Ik snap het nut niet dan dat ik pre order om het dan gewoon later te krijgen.

 

Ik ben mijn vorige IPhone verloren en ik zit langer en langer zonder telefoonnummer, aangezien een medewerker van Proximus zei dat een swap niet kon als er een bestelling in verwerking is.

 

Graag een update aub!

 


6 reacties

@Sanji Wanneer heb je je bestelling geplaatst en welk kleur van Iphone heb je besteld? 256GB? 
 

Ik heb mijn bestelling op 18 september geplaatst en de status staat sedertdien op ‘Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen’. 
 

De klantenservice geeft niet echt een antwoord waar je iets aan hebt..

@JVerhoye Ik heb de mijne op 19 september geplaatst en mijn status is de same.

 

Klantenservice hielp ook niet echt bij mij, ze zeiden dat het onderweg was...

@Sanji Echt vreemd.. 

 

Ik kreeg antwoord via Messenger op woensdag 20/09: donderdag 21/09 zal je een verzendbevestiging krijgen. 
 

Vrijdag 22/09 krijg ik als antwoord hier op het forum: bestelling is in verwerking, ze zullen kijken of er nog een toestel voorradig is om u op te sturen. 🤔

 

Echt vreemd, verschillende antwoorden krijgen en uiteindelijk niets meer weten. 

Reputatie 3

hier het zelfde iphone 15 plus besteld nu ze zeggen dat ze overhandigt hebben aan bpost maar bpost niks ontvangen maar ondertussen abonement en zo betaald

@sivaaaaa Wanneer werd uw order verzonden volgens Proximus? Uw order staat dan al verder dan de rest van ons. 😂

Reputatie 3

awel dat ik zelf niet weet nu krijg ik als antwoord dat er vertragingen zijn maar ondertussen weet ik niet waar mijn paket is 

Reageer