Vraag

iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium Pre-order

  • 22 September 2023
  • 39 reacties
  • 1142 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Ik heb op 16 september mijn iPhone besteld met abonnement. Ik krijg echter geen enkele update en vraag me af wanneer deze geleverd wordt. Ik vrees niet vandaag want ik heb geen bpost mail of dergelijke ontvangen.

Kan ik hier meer info over krijgen?

Ik vind dit voor zo een bedrijf wel triestig hoe slecht de website steeds werkt en dat je nergens onder je account je order terug vindt. Bij telenet kreeg ik mijn iPhones steeds netjes op release datum.

 

Vriendelijke groeten,
Kevin


39 reacties

Is dit net niet het verschil als je iets op pre-order bestelt dat dit afhangt van de grootte van de aanvraag waardoor er tijdelijk vertraging kan optreden ?

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo Heb ik inderdaad gezien. Ik vraag mij af of dit ook voor alle backorders is. Iemand die gisteren gaat besteld hebben gaat sowieso geen hebben. 
 

Vandaar dat ik vraag of we op de hoogte gehouden worden indien er momenteel geen op voorraad is voor onze order. Want als je je order opvolgt staat er ‘op voorraad’. 
 

de smartpjone dient geleverd te worden binnen 30 Dagen na sluiten overeenkomst. De link zegt nog steeds op voorraad maar zoals we al weten is dat nutteloos. Persoonlijk ga ik van pay&go naar abo en als er geen stock meer kan je de aankoop nog altijd herroepen binnen 14 dagen na bestellng. Maar dan kan je wss evenlang op n refund wachten.

ik vind dit niet OK en heel Jammerlijke gang van zaken.

 

 

@Joel M kunt u voor mij even nakijken? Bestelnummer:R4WEBSHOP020035003

mijn iphone zou volgens proximus maar de 25st geleverd worden toch heb ik deze vandaag gelukkig mogen ontvangen, vrienden die in een proximus winkel werken noemen het een ramp maar een paar stuks toegekomen en geen enkele pro of pro max en alleen maar zwarte iphones 15...

mijn iphone zou volgens proximus maar de 25st geleverd worden toch heb ik deze vandaag gelukkig mogen ontvangen, vrienden die in een proximus winkel werken noemen het een ramp maar een paar stuks toegekomen en geen enkele pro of pro max en alleen maar zwarte iphones 15...

Welke heb je besteld?

Pro of Pro Max?

 

De pro’s heb ik in elke winkel op voorraad zien staan deze ochtend om 9:00. De Pro Max bijna niet of in het blauwe / witte kleur. 
 

Ook op de Proximus website staan de pro’s bijna allemaal op voorraad maar de pro max niet. 

Reputatie 2

Nu staat er bij het order: “

22 September 2023

This order is closed

Your order has been closed”

 

Wat moet ik hier nu van maken. Ik heb niks van bericht dat iets verzonden is. 

@Masterchiefs444 Welke Iphone heb je besteld & wanneer? Je kan de track & trace normaal nog ontvangen tot 23:00. 

Reputatie 5
Badge +1

Nu staat er bij het order: “

22 September 2023

This order is closed

Your order has been closed”

 

Wat moet ik hier nu van maken. Ik heb niks van bericht dat iets verzonden is. 

Dit heb ik ook gehad , belde naar 0800 ik dacht de boel is geannulleerd. de eerste call agent snapte het zelf niet en zek enkel sorry en hing op. De tweede poging zeer vriendelijk meisje zei.nee alles is groen en ok. De telefoon komt

nog maar met wat delay, wanneer geen idee… heb ook geen tracking gekregen… we ll see… het is een soep , de agent zei het zelf dat het chaos is door de launch

ter info: Normaal gezien zal je een email van Bpost ontvangen na 21 uur met de track & trace .
De logistieke partner ( Firma Essers) van Proximus levert de bestellingen af in het Bpost sorteercentrum in Charleroi omstreeks 21 uur wanneer deze klaar zijn voor verzending.

Reputatie 2

@Masterchiefs444 Welke Iphone heb je besteld & wanneer? Je kan de track & trace normaal nog ontvangen tot 23:00. 

@JVerhoye het staat in de titel welke :P iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium, besteld iets na 14u op 16 september

@Masterchiefs444 Welke Iphone heb je besteld & wanneer? Je kan de track & trace normaal nog ontvangen tot 23:00. 

@JVerhoye het staat in de titel welke :P iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium, besteld iets na 14u op 16 september

Ah oei, ik heb erover gekeken. 😝

 

Mijn bestelling is van 18/09 rond 18:00 (black). Dus ik vrees dat ik nog weken ga mogen wachten. 

Reputatie 5
Badge +1

@Masterchiefs444 Welke Iphone heb je besteld & wanneer? Je kan de track & trace normaal nog ontvangen tot 23:00. 

@JVerhoye het staat in de titel welke :P iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium, besteld iets na 14u op 16 september

Ah oei, ik heb erover gekeken. 😝

 

Mijn bestelling is van 18/09 rond 18:00 (black). Dus ik vrees dat ik nog weken ga mogen wachten. 

Niet wanhopen, paar dagen geduld nog 🙏🏼

Reputatie 5
Badge +1

@Masterchiefs444 uw order R4WEBSHOP0200xxx61 staat geregistreerd.Van zodra het volledig is verwerkt krijgt u automatisch track&trace van Bpost.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden alsook voor het ongemak.Groetjes,Joel

Is er dan geen IT probleem? Kan het abonnement dat ik gekozen heb al geactiveerd worden? Ik gebruik momenteel pay & go maar de bonussen zijn deze week verlopen. Of gaat dit enkel in combinatie met als het toestel geleverd wordt?


 

ik ga ook v Pay & Go naar abo en de agent zei me dat dit vannacht ingaat na 00h , gsm uitzetten en aan als tip… 

 

Reputatie 2

Beste,

 

mijn order staat nu op gesloten en mijn abonnement is actief maar ik heb mijn toestel of track and trace nog niet ontvangen. Zou het mogelijk zijn om wat meer info te kunnen krijgen?

 

Alvast bedankt.

Reageer