Beantwoord

iphone 15 pro blue 128gb

  • 17 October 2023
  • 65 reacties
  • 615 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

Wie weet was mijn informatie mis dat ik meekreeg… Aangezien er bij jullie wat anders wordt verteld :(

Reputatie 5
Badge +1

@Jessica.h

Nu vraag ik me af wie juiste informatie geeft 😂 Had je dezelfde besteld?

@Jessica.h  amai ik ben benieuwd hoe die char afliep? 

Reputatie 3
Badge

@Kelvintjeuh

Wie weet was mijn informatie mis dat ik meekreeg… Aangezien er bij jullie wat anders wordt verteld :(

Idd dikke bullsh***

dikke zeveraars, heb niks tegen allochtonen, maar die man begreep niks van wat ik zei

ik belde dan nog eens en was weer dezelfde man. We zullen wel zien zeker. Ik haat ondertussen wachten 

Reputatie 5
Badge +1

@Kelvintjeuh

Wie weet was mijn informatie mis dat ik meekreeg… Aangezien er bij jullie wat anders wordt verteld :(

Idd dikke bullsh***

dikke zeveraars, heb niks tegen allochtonen, maar die man begreep niks van wat ik zei

ik belde dan nog eens en was weer dezelfde man. We zullen wel zien zeker. Ik haat ondertussen wachten 


Groot callcenter van hen zit in Casablanca , die mensen  zien ook af met dieje shit dat px gecreerd heeft. Maar ze zeggen dan beter niks ipv loze woorden.  Ik mag niet meer bellen of chatten ik ben voldoende geinformeerd door de klachtendienst die niks weet. Ze weten en zien niks maar ze zien wel hoe vaak we hen storen hoor dat houden ze wel goe bij! Fed up! 

Reputatie 2

Ja ik contacteer ze ook niet meer. Ze zijn echt waardeloos, je kan beter AI inschakelen als chat support...

Reputatie 2

@Jessica.h

Nu vraag ik me af wie juiste informatie geeft 😂 Had je dezelfde besteld?

@Jessica.h  amai ik ben benieuwd hoe die char afliep? 

Ik heb de IPhone 15pro 128gb in het blauw besteld 

Reputatie 3

 

Reputatie 5
Badge +1

 

Oei mag Patrick dat wel zeggen 🤣

Reputatie 5
Badge +1

Ja ik contacteer ze ook niet meer. Ze zijn echt waardeloos, je kan beter AI inschakelen als chat support...

@Masterchiefs444 ale probeer Patrick te strikkke 🤣 maar kvrees vr onze max ist weer njet deze levering

Reputatie 3

 

Oei mag Patrick dat wel zeggen 🤣

hahaha maar had wel niet gezecht welke toestel gewoon me naam enzo

Reputatie 5
Badge +1

 

Oei mag Patrick dat wel zeggen 🤣

hahaha maar had wel niet gezecht welke toestel gewoon me naam enzo

@sivaaaaa  hpl straks of morgen een bpostje dan 🤞🏽

Reputatie 2

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

Reputatie 5
Badge +1

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

Tls iene van t stad mss 🤣 enne verwachten dat alles vrijdag geleverd is, s ook wa overmoedig … alles wat gieteren id container zat ja de rest ….

Reputatie 3

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

Reputatie 2

 

Oei mag Patrick dat wel zeggen 🤣

hahaha maar had wel niet gezecht welke toestel gewoon me naam enzo

Hoe kan dit nu dat iedereen wat anders zegt bij Proximus! Ik hoop dat je gelijk hebt maar vrees ervoor 

Reputatie 2

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

Reputatie 3

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

ja nu dat je het zeg 😂😂

Reputatie 5
Badge +1

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

Morgen zeggen ze :’nog iet?’

we kunnen er ma es mee lachen tis al erg genoeg 

Reputatie 3

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

Morgen zeggen ze :’nog iet?’

we kunnen er ma es mee lachen tis al erg genoeg 

ja la nu hopen dat het waar is en nizt lijk fe vorige keer je paketje is mee gegeven met de bpost en het was niet zo 

Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan 

hier ook nog alltijd aan wachten op de iphone 15 plus 512 gb roze kom er zot van 

Ik wacht nog op de roze plus 128 gb

omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon

 

Da zou goed kunnen! 
ik duim mee 👍🏻

Reputatie 4
Badge

Laten we allemaal positief blijven en hopen dat we het ook krijgen van de week… Is niet dat ze ons nog meer kunnen teleurstellen 😂

Laten we allemaal positief blijven en hopen dat we het ook krijgen van de week… Is niet dat ze ons nog meer kunnen teleurstellen 😂

Dat is alles wat we nu nodig hebben! Hoop. Gelukkig geven we die onderling aan elkaar.

Moet wel zeggen: we hebben met zen allen een speciale band, dat nemen ze ons toch nooit meer af!

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 
Dat wel, we hebben elkaar!☺️ Maar hoop is er, er waren veel mensen die vorige week hebben ontvangen dus wie weet zitten wij er tussen deze week

@Elise1999 
Dat wel, we hebben elkaar!☺️ Maar hoop is er, er waren veel mensen die vorige week hebben ontvangen dus wie weet zitten wij er tussen deze week

Hoop was nu even weg. Haha. Had net gehoord en dit was het antwoord: “Er worden steeds telefoons geleverd en die worden steeds nageleverd. Ik kan niet zien wat de status is”…

Reageer