Skip to main content
Vraag

iPhone 15 Pre-order update

  • 18 September 2023
  • 32 reacties
  • 792 Bekeken

Hallo,

 

ik wou even navragen of jullie kunnen nakijken of mijn order voor de iPhone 15 Pro goed is doorgekomen in jullie systeem sinds ik heb gehoord dat er bij sommige mensen wat was foutgelopen. Ik kan namelijk niet mijn orderstatus kijken via de link in de orderbevestiging, deze geeft een foutmelding

@CLA-CA

we hebben het order goed ontvangen.

Verdere uitvoering volgt

groeten

Tina


Hallo,

 

ik wou ook even na vragen of jullie mijn pre order van mijn iphone 15 hebben ontvangen zodat deze vrijdag kan aankomen. Groetjes 


Dag @Maxim vyvey vul je in het klantprofiel je gegevens aan voor nazicht?


Hallo, normaal is dit nu aangevuld 


@Maxim vyvey ook jouw order staat in uitvoering! Groetjes, Heidi


Hallo, Zou ik deze morgen dan ontvangen?


@Maxim vyvey de thuislevering is door H.Essers voorzien op 25/09/2023.


@HeidiE kan ik morgen naar de proximus winkel gaan in de buurt en daar mijn bestelling annuleren als ze de iphone daar nog op voorraad hebben?


Dag @Maxim vyvey dat vraag je dan best na in de shop zelf, ik heb geen zicht op hoe snel annulaties/nieuwe inleidingen bij hen verwerkt worden. Groetjes, Heidi


Hallo,

 

ik wou ook even na vragen of jullie mijn pre order van mijn iphone 15 hebben ontvangen zodat deze vrijdag kan aankomen. Groetjes 

Dat is de vraag die ik mij ook al heel de dag stel en afvraag of ik deze morgen ga geleverd krijgen of niet. Groetjes


Ter info: Normaal moet  je van Bpost een track & trace bericht krijgen waarop je dan de levering moet kunnen volgen.


Hey met sem 

ik had een vraagje of u kan zien wanneer mijn iPhone 15 pro word geleverd 

groetjes 

sem 


@Semtje1 Kan u uw klantnummer aanvullen in uw profile alsook het ordernummer bij ticket.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Dag joel 

ik heb het aangepast 

alvast bedankt 


@Semtje1 Uw aanvraag is goed toegekomen maar nog niet volledig verwerkt.Men gaat nu nakijken als het bestelde toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch track&trace van Bpost voor opvolging levering.Groetjes,Joel


Dag joel

als het niet meer in voorraad is hoelang zal dat dan nog duren ?

en nog een vraagje als je het toestel nog hebt want toen ik bestelde stond er in voorraad wanneer zou dat dan geleverd worden ? 


Ter info: Nu zal er geen reactie meer komen op het forum van een PX moderator, die pas maandag terug langskomen hier.


Hoi,

 

kan hier voor mijn order ook nagekeken worden hoever deze staat?

alle info die ik krijg is steeds tegenstrijdig/ anders

 

mijn order staat nog steeds nergens in my proximus,….

 

mvg


Goeie morgen ik had een vraagje hoe ver mijn order staat ? Mvg sem 


@Semtje1 

hallo, sorry, op dit moment nog geen uitvoeringsdatum… 

excuses voor het wachten

Zo gauw bpost je pakje ontvangt krijg je een track en trace om te volgen.

groeten

Tina


Beste

door dit te lezen schiet ik ook even in de paniek.

ik heb vorige week ook mijn iPhone 15 Plus besteld en deze zou rond 26 september geleverd worden (morgen normaal).

Nu lees ik dat er bij sommige nog geen zekerheden zijn rond de voorraad, maar in de app staat: jouw toestel is op voorraad. Jouw pakket wordt door een medewerker klaargemaakt.

 

Hoef ik mij zorgen te maken of zal dit goed komen?

Ik reken er wel al op dat ik morgen nog geen GSM zal zien toekomen.


@Elise1999 Jij zal misschien geluk hebben. Ik zag de Iphone 15 Plus vrij op voorraad vrijdag. De Pro Max daarentegen.. 

 

Ik denk dat ik mijn toestel de komende 2 weken zeker niet ga zien.. 


Dag Tina 

zou je een overzicht hebben wanneer b post mijn pakketje zal oppakken heb hem dringend nodig 

mvg sem 


@Elise1999 Jij zal misschien geluk hebben. Ik zag de Iphone 15 Plus vrij op voorraad vrijdag. De Pro Max daarentegen.. 

 

Ik denk dat ik mijn toestel de komende 2 weken zeker niet ga zien.. 

@JVerhoye 

Oh ik had ook gekeken en was niet meer op voorraad (geen idee of dit vrijdag was haha).

Ze maken het wel spannend. Zeker om de Pro (maar jammer genoeg elk jaar opnieuw hetzelfde met te weinig voorraad).

Hopelijk moet je alsnog geen 2 weken wachten, ik duim mee!


@Semtje1 

oh wat snap ik het goed dat je hem nodig hebt,

maar wij krijgen die info ook niet , zo jammer…

Ik heb gehoord dat levering toestellen IPhone kleiner is dan gevraagd door Proximus: Apple verdeelt zijn voorraad over zo veel mogelijk punten… en dan hangen we… te wachten.. te hopen… héél vervelend voor klanten die wachten en wij die willen leveren… Sorry...


Reageer